بازی های آسیایی و تیم ملی امید، بدون لباس در جاکارتا!

بازی های آسیایی جاکارتا درحالی حدود یک ماه دیگر برگزار می شود که هنوز شرکت تولیدی لباس های تیم ملی امید مشخص نشده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماجرا و حواشی که برای فدراسیون فوتبال ایران به دلیل قرارداد با شرکت آلمانی آدیداس بوجود آمد، مسئولان فوتبال کشورمان تصمیم گرفتند تا برای لباس تیم های پایه از تولیدی داخلی استفاده کنند و دیگر به سراغ شرکت های خارجی نروند.

دیدار های تیم ملی امید در بازی های آسیایی جاکارتا از حدود یک ماه دیگر آغاز می شود و این درحالیست که هنوز شرکت تولیدی لباس های پایه فدراسیون فوتبال مشخص نشده و این موضوع می تواند زنگ خطر بزرگی برای فوتبال ایران باشد.

تیم امید با هدایت کرانچار باید در 3 بازی مقدماتی بازی های آسیایی جاکارتا، 24 مرداد با تیم عربستان، 26 مرداد با کره شمالی و 30 مرداد با  میانمار دیدار کنند و امیدوار به صعود باشند اما درحالیکه این دیدارها حدود یک ماه دیگر برگزار می شود که هنوز شرکت تولید لباس های تیم های پایه مشخص نشده است.

البته تیم ملی امید، برای برگزاری تمرینات و بازی های تدارکاتی از لباس های " م.م " استفاده می کند اما شرکت اصلی تولیدی لباس برای بازی های آسیایی مشخص نشده است.

بر همین اساس، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: با چند شرکت درحال مذاکره هستیم و توافقاتی هم حاصل شده است و پس از نهایی شدن آن را اعلام می کنیم.


بیشتر بخوانید: اعلام برنامه تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

حامی لباس های تیم های پایه فوتبال 2 هفته دیگر مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار