ستاره جوان والیبال راهی ایتالیا شد

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران با تیم ورونا ایتالیا به توافق رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها اخبار زیادی پیرامون نقل و انتقال بازیکنان والیبال ایران شنیده می‌شود و بسیاری از بازیکنان ملی‌پوش و ستاره والیبال مانند سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و ... جذب تیم‌های خارجی شدند.

لژیونر شدن مردان والیبال ایران البته به بازیکنان با تجربه تیم ملی ختم نشده است تا جایی که امروز خبر رسید که مرتضی شریفی، ستاره ۱۹ ساله و ارومیه‌ای تیم ملی والیبال ایران نیز با عقد قراردادی به تیم ورونا ایتالیا پیوسته است.

مرتضی شریفی دومین بازیکن ایرانی تیم ورونا در فصل ۲۰۱۸ به شمار می‌رود. سال گذشته جواد معنوی نژاد به این تیم پیوست و این فصل نیز در تیم ورونا حضور خواهد داشت.

مرتضی شریفی که یکی از پدیده‌های سال گذشته والیبال ایران است، فصل گذشته در تیم شمس تهران حضور داشت و در آغاز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ به دعوت ایگور کولاکوویچ پیراهن تیم ملی بزرگسالان را نیز به تن کرد.

شریفی این روز‌ها همراه با تیم ملی جوانان در کشور میانمار حضور دارد تا در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. این بازیکن در پایان این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی بزرگسالان ملحق خواهد شد تا برای بازی‌های آسیایی جارکارتا آماده شود.


بیشتر بخوایندعطایی در یک قدمی ارومیه / ستاره‌های والیبال شاگرد بهروز می‌شوند؟


انتهای پیام/

شریفی راهی لیگ ایتالیا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.