برقراری عدالت آموزشی در استان‌های محروم کشور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از برقراری عدالت آموزشی در استان‌های محروم کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید حمایت میرزاده در سفر به شهرکرد از برقراری عدالت آموزشی در استان‌های محروم کشور خبر داد و گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی این موضوع، سفر‌های دوره‌ای را به مناطق مختلف کشور آغاز کرده است.

وی افزود: در این سفر‌ها شاخص‌های مختلف بررسی و نتایج آن در نشست‌هایی با حضور مسئولان ملی و استانی مرتبط در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، پیگیری می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیری حقوق استان‌ها و مناطق محروم، برقراری عدالت آموزشی، محرومیت زدایی، توزیع امکانات بر اساس شاخص‌ها و توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استانی از اهداف مهم سفر این کمیسیون است.

میرزاده با اشاره به اهمیت توجه به آمایش سرزمین گفت: بررسی‌های صورت گرفته بیانگر بی توجهی به اولویت‌ها و ظرفیت‌های موجود در برخی مناطق می‌باشد.

وی افزود: با اجرایی شدن آمایش سرزمین، اولویت‌ها و تربیت نیروی انسانی بر اساس پتانسیل ها، ظرفیت‌ها و مزیت‌های هر منطقه مورد توجه قرار می‌گیرد.

گفتنی است: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف و برای بررسی و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی حوزه آموزش، فناوری و پژوهش، به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

انتهای پیام/ف

سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.