پیامک‌های دریافتی 97/04/27

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم تیرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

9865...0990: لطفا یک گزارش از ایران خودرو تهیه کنید. چرا ماشین های ثبت نامی را به موقع تحویل نمی دهند.

 

7794...0912: درمنطقه فرحزاد پایین و بالا از آب شیرین چاه برای شستشوی پیاده رو و خیابان استفاده می شود با شهرداری تماس گرفتم در پاسخ ، گفتند که مربوط به ما نمی شئد. سازمان آب گفتند چون آب چاه هست به ما مربوط نیست. تو را به خدا یکبار ببینید.

 

2329...0912: مشکل فضای پارک اتومبیل برای کسبه و اهالی در کرج فردیس فلکه اول با وجود محل خالی که قبلا پارکینگ بوده و الان بسته شده است. خواهشا رسیدگی و پیگری کنید. با تشکر

 

6901...0933: لطفا به گوش مسئولین برسانید که قشر فرهنگی جامعه به سختی زندگی را می گذرانند. خانوادهای ما چه گناهی کردن که سرپرست آنها یک معلم هست با این حقوق ناچیز.

 

9989...0913: با 30 سال سابقه کار بازنشسته شدم 7 فرزند 6دختر 1 پسر با بیماری قلبی مستجری 1 میلیون و4 صد هزار تومان مستمری چگونه معاش کنم.

 

1468...0915: اینجانب صادق فیاضیان نابینای  80درصد از تربت حیدریه که هشت ساله تمام است که تحت پوشش بهزیستی هستم که فقط سالی صد هزار تومان به بنده کمک نقدی می کنند و نزدیک هشت ماه خودشان اینجانب را فرستادند به بانک رفاه مرکزی شهرستان برای بازکردن حساب جهت واریزمستمری ماهیانه که هنوز یک ریال برام نریختند و هر وقت مراجعه می کنم به مددکارم یا رئیس اداره می گویند بودجه نیامده یا وعده فردا و پس فردا می دهند. بنده به جز مشکل چشمام با وجود چند نو مریضی و نبود هیچ منبع درآمدی چگونه اموراتم با یارانه ماهی چهل پنج هزار و پانصد تومان بگذرانم. لطفا شما برای رضای خدا پیگیری کنید! و پیام من را به گوش مسئولین برسانید. باتشکر از شما و همکاران پر تلاش و ارجمندتان. التماس دعا و در ضمن لطفا به داد معلولینی که هیچ درآمدی ندارند برسید و رسیدگی کنید.

 

6901...0938: از مسئولین بپرسید چرا  4 سال است سایت بیمه تامین اجتماعی بسته است با بیکاری تاکسی تهیه کردم که برای کار کردن چند سال است که منتظر بیمه تامین اجتماعی نداریم توان پرداخت آزاد هم ندارم. چکار کنم از شهر شریف آباد پاکدشت.

 

5108...0914: برادران رسانه تقاضای عاجزانه دارم در مورد پرستاران طرح برای استخدم به وزیرمحترم برسانید. میگویند کمبود پرستار داریم

 

0983...0935: من در خدمتِ سربازی مجروح شدم و حالا هر جایی می روم جوابگو نیستند

2188...0917: چرا قطع برق در روستاها بیشتر است و مدتش هم نسبت به شهرها بیشتره. لطفا از اداره برق سوال کنید.

 

2971...0917: در شهر فراشبند استان فارس پلیس راهنمایی و رانندگی بدون تابلو ایست و بی احترامی به مردم به سوی موتور سیکلت ها حمله ور می شوند و یا قایم می شوند. وقتی موتورسیکلت می آیند بدون تابلو ایست میان راهو می بندند.

 

1024...0916: لطفا برنامه یا گزارشی از پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول تهیه کنید حدود ۸۰۰ عضو هرکدام مبلغ ۳۵ میلیون تومان برای خرید زمین مسکونی واریز کردند و  پس از گذشت پنج سال هیچ مسئولی پاسخگو نیست با وجود انصراف اعضا کسی پول را پس نمی دهد . باتشکر

 

1900...0915: به داد دل مردم زابل برسید تو این گرما برق نیست دارند. خواهشا یک کاری کنید ما با بدبختی زندگی می کنیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۹ تير ۱۳۹۷
بسیار خوب
Iran (Islamic Republic of)
محمدصادق کشاورزی ازاستان فارس
۲۲:۴۹ ۲۹ تير ۱۳۹۷
من حدودچندسال هست که به شبکه شماپیام فرستادم درموردمشکلم ولی متاسفانه هیچ جوابی نگرفته ام ازشماعاجزانه خ التماس میکنم مشکل من روحل کنیدنگذاریدزندگی دوتافرندچندروزه وهفت ساله نابودبشه
آخرین اخبار