نامه منسوب به دالیچ علیه مقامات سیاسی کرواسی تکذیب شد

مسئول امور رسانه ای تیم ملی کرواسی نامه ی منسوب به سرمربی این تیم علیه مقامات سیاسی این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز (چهارشنبه ) نامه ای سرگشاده منسوب به زلاتکو دالیچ سرمربی موفق تیم ملی کرواسی در مطبوعات منتشر شد که در این نامه وی با انتقاد از فساد موجود در دولت از سیاستمداران خواسته بود، پشت موفقیت تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی 2018، پنهان نشوند.
اما تومیسلاو پاچاک، مسئول امور رسانه ای تیم ملی فوتبال کرواسی گفت این بیانیه جعلی است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


به گزارش ریا نوستی ، ریا نوستی در صفحه متعلق به تیم ملی فوتبال کرواسی در فیسبوک در روز دوشنبه متنی به امضای زلاتکو دالیچ منتشر شد که در این بیانیه عنوان شده بود که سیاستمداران نباید پیراهن تیم ملی را بر تن کنند و تا جایی که ممکن است از تیم ملی دور شوند و همچنین گفته شده بود که بازیکنان تیم ملی کرواسی پاداش کسب عنوان نایب قهرمانی جهان را به صندوق کمک به کودکان اهدا خواهند کرد.
اما ساعاتی بعد در سایت Dnevno کرواسی مشخص شد که نویسنده واقعی این متن دالیچ نبوده، بلکه روزنامه نگاری به نام ایگور پرموژیک بود که روز 13 ژوئیه یک بیانیه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.
پاچاک به خبرگزاری رسمی ریا نووستی گفت: "متنی که در آن صحبت می کنید، جعلی است. زلاتکو دالیچ آن را ننوشته است.

گفتنی است، تیم ملی کرواسی با هدایت دالیچ به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2018 دست یافت. این تیم در فینال با نتیجه 4-2 مغلوب فرانسه شد.


بیشتر بخوانید: بهترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸ معرفی شدند+تصاویر



انتهای پیام/


بیانیه علیه مقامات سیاسی کرواسی جعلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار