همراه با خبرهای کوتاه ورزشی استان قزوین

اخبار ورزشی از ورزش همگانی،بدمینتون،دو و میدانی و جودو را در روز پنجشنبه بیست و هشتم تیر ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی بانوی، برپایی رقابت‌های بدمینتون کرامت، اعزام دونده تاکستانی به بلاروس و شرکت تیم جودو استان در رقابت‌های لیگ کشوری، از اخبار ورزشی امروز است.

اولین جشنواره بزرگ ورزشی بانوی کرامت در قزوین برگزار می‌شود

به گفته مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، این جشنواره به مناسبت دهه کرامت، روز دختر و هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

ندا پاکدامن افزود: این همایش ورزشی شنبه ۳۰ تیر از ساعت ۲۰:۳۰ در بوستان بانوان نرگس شهر قزوین برپا می‌شود، شرکت برای تمام مادران و دختران آزاد است.

رقابت‌های بدمینتون هفته کرامت برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در بخش نونهالان پیشرفته، هدیه جلیله و حدیثه همتی اول و دوم شدند و زهرا انصاری و محمدثه کشاورز مشترکا سوم شدند.

در رقابت‌های بخش نونهالان مبتدی، نگار شویکلو قهرمان شد، فهیمه د. ودانگه دوم شد و ریحانه صفیعی و فاطمه نیسی مشترکا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم مهدیه حسینی، سهیلا نیکخواه و سارا نظامی اول تا سوم شدند.

رقابت‌های نونهالان و بزرگسالان به میزبانی بوئین زهرا و  قزوین برگزار شد.

دونده تاکستانی راهی بلاروس شد

سبحانه طاهرخانی دونده تاکستانی و قهرمان پرش طول آسیا به همراه تیم ملی برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا، عازم مسابقات بین اللملی بلاروس شد.

این مسابقات در روز‌های جمعه و شنبه ۲۹ و ۳۰ تیرماه پیگیری می‌شود.

تیم هیات جودو نوجوانان و جوانان استان در رقابت‌های لیگ امیدهاى جودو ایران به میدان می‌روند.

نماینده استان در گروه یک با تیم‌های شهید وحدتى خراسان رضوى، دانشگاه پدافند هوایى تهران، هیات جودو سمنان، هیات جودو مرکزى و هیات جودو خراسان شمالى هم گروه است.

هفته اول این رقابت‌ها امروز در سالن شهید افراسیابى تهران برگزار مى شود.

سعید مرادى و حمید بهرامى بعنوان کادر فنى تیم استان را در این رقابت‌ها هدایت مى کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.