اخبار باشگاه استقلال؛

خروجى جلسه مدیر برنامه‌های چشمی با مدیران جدید استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال اولین جلسه خود را با ملکى رئیس هیئت مدیره این باشگاه برگزار کرد.

خروجى جلسه چشمى با مديران جديد استقلالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان روزبه چشمى كه تا قبل از جلسه ديشب با ملكى نتوانسته بود با افتخارى به توافقات نهايى براى ماندن در استقلال برسد در نهايت شب گذشته پس از انتخاب ملكى به عنوان رئيس هيئت مديره اولين جلسه خود را براى تعيين تكليف وضعيتش برگزار كرد.

در این جلسه كريمى مدير برنامه های چشمی صحبت مقدماتى را با ملكى انجام داد و قرار شده ادامه جلسه روز يكشنبه با حضور فتحى مدير عامل جديد باشگاه استقلال برگزار شود تا آخرين تصميمات در مورد وضعيت اين بازيكن اتخاذ شود.

برنامه تمرينى امروز شاگردان شفر

بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز در ٢ نوبت صبح و عصر تمرينات خود را دنبال مى كنند تا از لحاظ آمادگى جسمانى در شرايط خوبى قرار گيرند.

واكنش ابراهيمى به صحبت هاى افتخارى

رضا افتخارى مدير عامل مستعفى باشگاه استقلال شب گذشته در مصاحبه اى از ابراهيمى بابت عدم تمديد قرارداد گله كرد و در همين راستا اين بازيكن هم با انتشار پيامى پاسخ افتخارى را داد.

خروجى جلسه مدیربرنامه‌های چشمی با مدیران جدید استقلال

ارسال دفاعيه استقلالى ها درباره سوپر جام

با توجه به عدم حضور تيم فوتبال استقلال و قهرمانى پرسپوليسى ها در سوپر جام در همين راستا قرار است سرپرست جديد آبى ها امروز دفاعیه خود را برای حضور در سوپرجام تنظیم و به مراجع ذیصلاح ارسال كند.

مدير عامل جديد استقلال امشب راهى تركيه مى شود

فتحى مدير عامل جديد باشگاه استقلال امشب براى رسيدگى به امورات تيم راهى تركيه مى شود و احتمال دارد در اين سفر مذاكراتى را هم با تيام و جپاروف داشته باشد.

نوروزى معاون پزشكى باشگاه نيز فتحی را در این سفر همراهی خواهد کرد.

غفورى فيزيوتراپى كرد

وريا غفورى بازيكن تيم فوتبال استقلال كه شب گذشته به دليل مصدوميت اردوى استقلال در تركيه را ترك كرد امروز به فيزيوتراپى پرداخت.

اين بازيكن به دليل كشيدگى عضله به ٢ ،٣ جلسه درمان نياز دارد.

تمرين وزنه استقلالى ها

بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز ظهر ساعت ١٤:٤٥ در يك نوبت تمرين كردند.

آبى پوشان زير نظر مربى بدنساز به كار با وزنه پرداختند.

غفورى غايب اردوى استقلال است.

نامه نگارى كميته انضباطى و باشگاه استقلال درباره سوپر جام

با توجه به وضعيت نامشخص ديدار سوپر جام و قهرمانى پرسپوليسى ها در همين راستا كميته انضباطى فدراسيون فوتبال صبح امروز نامه‌ اى را به باشگاه استقلال ارسال كرده تا دفاعيات خود را در زمينه عدم آمادگى تيم يا انصراف از بازى سوپرجام اعلام كند.بر همين اساس طبق اعلام مديران باشگاه استقلال نامه از سوى آنها تنظيم و به مراجع ذى صلاح ارسال شده است.

برنامه بازگشت استقلالى ها به تهران

كاروان تيم فوتبال استقلال روز شنبه بعد از تمرين نوبت ظهر راهى استانبول مى شود تا در يكى از هتل هاى آنجا مستقر شود بازيكنان تيم فوتبال استقلال عصر روز شنبه مى توانند براى خريد به استانبول بروند و سپس اعضاى تيم فوتبال استقلال روز يكشنبه ساعت ٩:٣٠ بايد با پرواز راهى تهران شوند.

توضيحات فتحى درباره وضعيت باشگاه استقلال

با حضور در باشگاه ساعت ها با همكارانم درباره بحث نقل و انتقالات مذاكره كرديم امشب براى بررسى وضعيت تيم راهى تركيه مى شوم تا ديدارى با كادر فنى و كادر سرپرستى داشته باشم و مطمئنا براى تقويت تيم با تيام و جپاروف هم صحبت خواهيم كرد. 

الويت اصلى براى ما حفظ حرمت باشگاه است و با بازيكن سالارى مخالف هستيم و بازيكنان به اندازه قيمت هاى مناسب قيمت گذارى مى كنيم چشمى و مجيد حسينى با ما قرارداد دارند و در خدمت آنها خواهيم بود و در مورد قرارداد ها هم مشكلات را حل مى كنيم

اميدوارم كميته انضباطى و فدراسيون فوتبال تمهيداتى را در نظر بگيرند تا ٢ باشگاه استقلال و پرسپوليس به مصاف هم بروند و نظاره گر دربى زيبا باشيم. حكم را به تازگى دريافت كردم و توفيقى به كار خود ادامه مى دهد و فعلا تغيير و تحولات نداريم و به امید خدا  در زمان مناسب با همكاران تصميم گيرى مى كنيم.


بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر برنامه هاى چشمى به صحبت هاى افتخارى

بازى استقلال در آلمان لغو شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۲۹ تير ۱۳۹۷
وزارت ورزش و فدارسیون طرفدار تیم خاص پایتخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
آخرین اخبار