رئیس کمسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک همدان:

ورود 30 دستگاه اتوبوس ترن باس به ناوگان حمل و نقل همدان

رئیس کمسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک همدان گفت: 30 دستگاه اتوبوس ترن باس به ناوگان حمل و نقل همدان اضافه خواهد شد.

ورود 30 دستگاه اتوبوس ترن باس به ناوگان حمل و نقل همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌ کامران گردان رئیس کمسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان گفت: یکی از سیاست‌هایی که شورا تدوین کرده، مسئله انسان محوری است، لذا در شهر همدان می‌بایست فضاسازی‌های مناسب برای تردد و تعاملات اجتماعی افراد در بستر آرامش فراهم شود.

وی از خرید 30 دستگاه اتوبوس ترن باس برای همدان خبر داد و گفت: پارسال چهار و نیم میلیارد تومان توسط شهرداری به حساب کارخانه سازنده اتوبوس واریز شد، ولی متأسفانه به دلیل تحریم‌ها و مسائل و مشکلاتی که پیش آمد نتوانستیم اتوبوس‌ها را تحویل بگیریم، اما طبق قول‌هایی که گرفتیم مقرر شد تا آخر شهریورماه حدود30 دستگاه اتوبوس ترن باس وارد ناوگان حمل و نقل همدان شود.

رئیس کمسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان  به تبدیل تاکسی‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: به دستور وزیر صنعت وبگاهی برای خرید تاکسی برای ما باز شد.

گردان در ادامه افزود: طرحی برای بلوار ارم تهیه شده که علاوه بر آنکه از تصادفات در این منطقه می‌کاهد، موجب می‌شود تا با استفاده از امکانات گردشگری شهروندان از بودن در این مکان لذت ببرند.

وی یادآور شد: روزانه 40 خودرو به خودروهای شهر همدان اضافه می‌شود اما خوشبختانه شاهد ترافیک روان در شهر هستیم.

گردان تصریح کرد: شهرداری در زمینه برگزاری رویداد همدان 2018، وظیفه تبلیغات و فضاسازی را بر عهده دارد و تا به امروز اقدامات خوبی به خصوص در ورودی‌های شهر صورت گرفته است.

عضو کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها هم گفت: آسایش و امنیت شهر مرهون تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف به خصوص انتظامی و قضایی است.

حسین قره‌باغی با اشاره به اینکه همدان شهری در حال توسعه و سرآمد است، افزود: همه زیر ساخت‌ها و فضاهایی که شهرداری ایجاد کرده، باید پیوست فرهنگی، اجتماعی داشته باشد تا مردم به آرامش دست یابند.

قره‌باغی با اشاره به اینکه سیاست و راهبرد این کمیسیون مبنی بر این است که زیر ساخت‌هایی برای جابه جایی مشاغل مزاحم ایجاد کند، تصریح کرد: متأسفانه زمان زیادی از اقداماتی که برای ایجاد این زیر ساخت‌ها باید صورت می‌گرفت، گذشته و ضروری است به آن توجه شود.

وی به وضعیت گردشگری همدان هم اشاره کرد و از حضور کارتن به دست‌ها در ورودی و خیابان‌های شهر انتقاد کرد و گفت:‌ متأسفانه در شهر همدان که ازگذشته به عنوان باغ شهر معروف بوده شاهد تخریب باغ‌ها توسط افراد سودجو هستیم که ضروری است هر چه زودتر برای رفع این مشکل نیز اقدام شود.

در این مراسم از همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضایی، فرمانداری، استانداری، حفاظت محیط زیست، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به همراه کارکنان رفع سد معبر و... با اهداء لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/د.ا

خرید تجهیزات جدید حمل و نقلی در همدان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.