رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهر کرد:

ایمن سازی ۵۰ درصد مدارس کشور ضروری است/تا پایان دولت دوازدهم هیچ مدرسه تخریبی در کشور نخواهیم داشت

رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ایمن سازی ۵۰ درصد مدارس کشور ضروری است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهر الله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱ درصد مدارس کشور زیر خط میانگین نوسازی هستند.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر دانش آموز ۵.۲ فضای فیزیکی وجود دارد، بیان داشت: ایمن سازی ۵۰ درصد مدارس کشور ضروری است.

رخشانی مهر افزود: ایمن سازی مدارس به راحتی امکان پذیر است که از مهمترین اولویت های دولت به شمار می رود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه در ابتدای برنامه پنجم توسعه ۷۰ درصد مدارس موجود نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی بود، بیان داشت: در حال حاضر این رقم به ۳۰ درصد رسیده است و هدف ما این بوده که تا آخر برنامه ششم درصد خیلی کمی از مدارس نیازمند نوسازی و بهسازی باشند.

رخشانی مهر یادآور شد: همه مدارسی که قبل از سال ۱۳۶۸ ساخته شده در مقابل زلزله مقاوم نیستند و باید بتوانیم به سمت بهبود شرایط این مدارس پیش برویم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: تا کنون بیش از هفت هزار کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان داشت: تا پایان  دولت دوازدهم هیچ مدرسه تخریبی و غیر مقاوم در کشور نخواهیم داشت و همان طور که برنامه ریزی های لازم انجام شده است باید مدارس خشتی و گلی تخریب و مدارس جدید جایگزین شوند که این کار انجام شده و تنها دو مدرسه خشتی گلی در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.