رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۷ تن و ۱۵۰ کیلوگرم مواد غذایی قاچاق، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ علی محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی سودجو در شهرستان زاهدان قصد توزیع مواد غذایی قاچاق، غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در سطح واحد‌های صنفی را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی محل دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی و به همراه کارشناسان اداره بهداشت در بازرسی از این مکان مقدار ۷ تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیربهداشتی شامل پنیر، گوشت، مرغ و ماهی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در خاتمه با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریالی این محموله مواد غذایی غیر بهداشتی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا کسب اخباری از این دست، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام پذیرد.

انتهای پیام/ع

کشف موادغذایی فاسد درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار