برگزاری 30 برنامه برای گرامیداشت هفته استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ۳۰ برنامه برای گرامیداشت هفته استان اردبیل برگزار می شود.

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: برای گرامیداشت هفته استان اردبیل 88 برنامه پیش‌بینی شده بود که براساس تصمیم شورای سیاستگذاری هفته اردبیل از این تعداد 30 برنامه برای اجرا در این هفته تصویب شده و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های گرمیداشت هفته استان اردبیل از امروز آغاز شده و علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های مختلف نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که همزمان با این هفته به صورت باشکوه و منسجم برگزار شود.

استاندار اردبیل ادای احترام به مقام شامخ شهدا و مفاخر استان را نخستین برنامه گرمیداشت این هفته برشمرد و گفت: در برگزاری برنامه‌های این هفته از میهمانان ویژه و کسانی که برای پیشرفت و آبادانی و دفاع از مرز و بوم کشور تلاش کرده‌اند نیز تجلیل می‌شود.

بهنام‌جو تصریح کرد: اردبیل خاستگاه مذهب تشیع در کشور به شمار می‌رود و در حفظ و یکپارچه کردن تمامیت ارضی و مذهب شیعه نقش و تاثیر مهمی ایفا کرده‌ است که باید تلاش و جدیت بر این باشد تا بتوانیم به نحوی شایسته و موثر تاثیر این خطه در برهه‌های مختلف تاریخی را معرفی کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوره تاریخی و گردشگری افزود: باید به نحوی مطلوب و شایسته از فرصت هفته استان برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری استان بهره ببریم که انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های متولی با احساس مسئولیت لازم در راستای اجرای برنامه‌های مناسب و کیفی به صورت ویژه برای مردم و مسافرن برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ع

اردبیل خاستگاه مذهب تشیع در کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.