استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیریت و رفع مسائل مربوط به کمبود آب یک ضرورت است

استاندار سیستان و بلوچستان ضرورت مدیریت و رفع مسائل مربوط به کمبود آب و خشکسالی را یکی از اهداف سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تاکید رهبر معظم انقلاب و نگاه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به استان دارد، شاهد حضور مستمر وزرا و اعضای هیات دولت برای بررسی و حل مشکلات و کمبود‌های سیستان و بلوچستان هستیم.

وی با بیان اینکه از همه فرصت‌ها برای رفع مشکلات و توسعه متوازن سیستان و بلوچستان استفاده خواهم کرد، افزود: کمبود آب و مشکلات مرتبط با خشکسالی دو دهه اخیر استان که ١٠٠ درصد استان را دچار خشکسالی کرده است و همچنین ضرورت مدیریت و رفع مسائل مربوط به آن از جمله اهداف سفر وزیر نیرو به سیستان و بلوچستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این سفر پست ٤٠٠ کیلووات «مدولار» ادیمی و ٦ پروژه زیرساختی برق استان به بهره برداری می‌رسد و همزمان عملیات اجرایی خط انتقال چاه نیمه سوم به تصفیه خانه زهک نیز آغاز می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که به گونه‌ای برنامه ریزی شده که وزیر نیرو در این سفر از پروژه‌های مربوط به حوزه آب و تبعات حاصل از خشکسالی از نزدیک بازدید کند، تصریح کرد: در جلساتی که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین مرتبط در ادامه این سفر برگزار می‌شود حتما مسائل و جزئیات مربوط به شرح وظایف وزارت نیرو و درخواست‌ها و دیدگاه‌های مردم و معتمدین سراسر استان که در سفر‌های شهرستانی و نشست‌های مختلف به بنده منقل شده مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ع

مدیریت و رفع کمبود آب یک ضرورت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار