برگزاری نخستین جشنواره شهدای نیروی هوایی ارتش خراسان جنوبی

نخستین جشنواره شهدای نیروی هوایی با حضور نماینده ولی فقیه در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند؛  نماینده ولی فقیه بیرجند در  نخستین جشنواره شهدای نیروی هوایی ارتش خراسان جنوبی گفت: امروزه ارتش کشورهای مختلف از نظر درجه و لباس مانند هم می باشند اما از نظر اهداف تفاوت های زیادی دارند.

وی افزود: عمر انسان بزرگترین نعمتی است که برای او ارزش دارد و مهم آن است انسان که در چه راهی عمر خود را می گذاراند و با چه کسانی معامله می کند .

ایت الله عبادی با بیان اینکه عمرهمان چیزی است که ما به بازی گرفته ایم و ازآن غافل شده ایم و در پایان از عمر خود هیچ نتیجه ای نمی گیریم  اظهار کرد:  این همان راهی است که غربی ها در پیش گرفته اند و برای رسیدن به خواسته های دنیوی خود دست به هرکاری می زنند.

نماینده ولی فقیه بیرجند ادامه داد : کشورهای صهیونستی امروزه تنها به فکر قدرت خود و اربابان خود می باشند اما در این میان کشورهایی  هستند که به فکر مبارزه با ظلم و ستم و اجرای عدالت می باشند و با خداوند معامله می کنند وخداوند را صاحب همه چیز می دانند.

مصطفایی فرمانده پایگاه هوایی بسیج شهید حسینی نیز در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره  را تجلیل از خانواده ی شهید ، ترویج فرهنگ ایثار شهادت وتکریم خانواده های معظم شهدا عنوان کرد.

انتهای پیام /  ط آ

نخستین جشنواره شهدای نیروی هوایی ارتش خراسان جنوبی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.