ورود ۵ هزار زائر پیاده به شیراز

به مناسبت بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) بیش از ۵ هزار نفر از محبان در قالب کاروان و به صورت پیاده از سراسر کشور و استان فارس وارد شیراز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در مراسم ورود کاروان زائران پیاده حرم شاهچراغ (ع) گفت: این زائران حضور در ویژه برنامه روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) وارد این مکان مقدس شده اند.

وی بیان کرد: این زائران از مسیر‌های جداگانه به شیراز آمده اند که در بدو ورود مورد استقبال خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) قرار گرفتند و قرار است پس از اجتماع در میدان شهرداری شیراز در یک حرکت دسته جمعی به سمت این حرم مطهر حرکت کرده و وارد حرم مطهر احمدی و محمدی شوند.

معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: این زائران در گردهمایی بزرگ کوچ عاشقانه که به مناسبت روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) در این حرم مطهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

سلامی با بیان اینکه هر ساله زائران این حرم مطهر در ششم ذیقعده روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) از سراسر استان فارس و کشور با پای پیاده به این حرم مطهر مشرف می‌شوند، تصریح کرد: برخی از افرادی که هر سال به همین مناسبت پیاده به سمت حرم شاهچراغ (ع) حرکت می‌کنند بیش از ۵ روز در طول مسیر هستند.
انتهای پیام/ت

ورود زائران پیاده به شیراز به مناسبت بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.