توئیت‌های جدید ترامپ در انتقاد از دموکرات‌ها و رسانه‌های جعلی!

رئیس جمهور آمریکا در پیام‌هایی در حساب کاربری توئیتر خود بار دیگر از سیاست‌های مهاجرتی دموکرات‌ها و رسانه‌های خبری که «جعلی» نامید، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت دموکرات‌ها آرزویی محال دارند و واقعا می‌خواهند اداره گمرک و مهاجرت را از بین ببرند. این مسئله باید هزینه سنگینی برای آن‌ها در انتخابات میان دوره‌ای داشته باشد. دیروز، جمهوری خواهان با قاطعیت طرحی را در حمایت از اداره گمرک و مهاجرت تصویب کردند.

رئیس جمهور آمریکا در پیام دیگری در صفحه توئیتر خود نوشت: رسانه‌های خبری جعلی بدون هیچ منبع و سندی داستان می‌سازند و بسیاری از داستان‌هایی که درباره من و افراد خوب دور و بر من نوشته شده است، کاملا تخیلی است. مشکل اینجاست که وقتی شکایت می‌کنی موضوع بیشتری در اختیارشان می‌گذاری، اما من در هر صورت شکایت خواهم کرد.

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: رسانه‌های اخبار جعلی می‌خواهند شاهد رویارویی بزرگی با روسیه باشند، حتی رویارویی که منجر به جنگ شود. آن‌ها بی محابا سخت تلاش می‌کنند و از این واقعیت که احتمال دارد من با پوتین روابط خوبی داشته باشم بیزار هستند. کاری که ما می‌کنیم از هر کشور دیگری بهتر است.

انتهای پیام/

جدیدترین توئیت‌های ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار