۵۳۳ خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب سرپناه شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از خانه‌دار شدن ۵۳۳ خانوار شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد با هزینه‌ای بیش از ۱۳ میلیارد تومان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، بابیان اینکه مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است، گفت: در بسیاری از موارد کمک به خانه‌دار شدن مددجویان زمینه توانمندی اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی را فراهم می‌کند.

شیران خدمات ارائه‌شده کمیته امداد درزمینه مسکن مددجویان را کمک به تأمین، احداث، تعمیر، بهسازی و تکمیل اعلام و خاطر نشان کرد: در سال ۹۶ بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان درزمینه احداث، خرید و تکمیل مسکن نیازمندان شهری و روستایی هزینه شد که در نتیجه ۵۳۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان صاحب سرپناه شدند.

وی بابیان اینکه سه میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای تعمیر و بازسازی منازل مددجویان هزینه شد، گفت: یک هزار و ۵۶۲ خانوار نیازمند در استان اصفهان از این خدمت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به گران بودن خدمت مسکن گفت: اعتبارات دولتی، منابع حاصل از صدقه و کمک خیران از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های کمک به مسکن نیازمندان اصفهانی است.

شیران بابیان اینکه امسال ۲۷ درصد از صدقه در استان اصفهان به مسکن نیازمندان اختصاص‌یافته است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای کمک به نیازمندان همشهری خود علاوه بر روش‌های موجود از شماره نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، کد دستوری موبایل #۰۳۱*۸۸۷۷* و تارنمای اینترنتی Isfahan.emdad.ir استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.