مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و افتتاح پروژه‌های بزرگراه اردبیل با هزینه‌کرد مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محبوب حیدری در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال‌حاضر پروژه‌های بزرگراه اردبیل در دست اجرا می‌باشند که برای تکمیل و بهره برداری از برخی از این پروژه‌ها یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در مجموع 650 کیلومتر است، افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها شتاب گرفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آنها در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح روند اجرایی برخی از این پروژه ها یادآور شد: هم‌اکنون عمده مشکل ما تامین اعتبارات لازم و مناسب است که در صورت تامین آن اجرای این طرح‌های بسیار مهم را به اتمام می‌رسانیم و برای تحقق این مهم همکاری و مساعدت مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

حیدری ادامه داد: باند دوم اردبیل به فیروزآباد یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجراست و تلاش بر این است که بتوانیم فاز بعدی این پروژه، یعنی در حدود 26 کیلومتر تا پایان امسال به مرحله تکمیل برسانیم.

وی ایجاد بزرگراه‌ها در توسعه اقتصادی استان را بسیار حائز اهمیت دانسته و اظهار کرد: به همین منظور نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا عمل کنیم.

انتهای پیام/س

 

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه‌های بزرگراه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.