امام جمعه زاهدان:

دولت برای رفع اقتصاد و درد مردم تلاش کنند

امام جمعه زاهدان گفت: مقام معظم رهبری از تیم اقتصادی دولت خواسته بیشتری داشتند با مشورت با اقتصاد دانان برای رفع اقتصاد و درد مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ولادت حضرت امام رضا (ع) به تشریح سجایای آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: سنت و خصلتی که از امامان باید به ارث ببریم فقط صبر و استقامت است.

امام جمعه زاهدان افزود: ما در حدی امامان خود را بالا و والا میدانیم که حتی حضرت عیسی در روز قیامت پشت سر امامان ما راه خواهد رفت واین عقیده ما است نه تنها ما بلکه اهل سنت به این عقیده ایمان دارند.

سلیمانی ادامه داد: سعی کنیم این صفات را از امام رضا یاد بگیریم رازداری، بردباری و سوم صبر تا انشالله بتوانیم راه این امام معصوم و پیشوا شیعیان را به درستی انجام دهیم.

سلیمانی گفت: در روز یک شنبه جلسه هیأت دولت در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد و آقا راه اقتصادی را به رئیس جمهور و هیأت وزیران نشان دادند و فرمودند که هیأت دولت باید برای تلاش مضاعف در پیشرفت کشور تلاش کند.

مقام معظم رهبری از تیم اقتصادی دولت خواسته بیشتری داشتند تا با مشورت با اقتصاد دانان برای رفع اقتصاد و درد مردم تلاش کنند، ایشان صداوسیما را برای تصویرسازی درست و عملکرد دولت و مسئولان فراخواند البته فرمودند: انتقاد درست و اصولی هیچ اشکالی ندارد.

سلیمانی افزود: همه استان‌ها و همه مسئولین استان‌ها وظیفه دارند تا به درد‌های مردم را گوش دهند، مقام معظم رهبری به دولت فرمودند که باید مسئولین نظام روابط دیپلماسی را گسترش دهند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: مقام معظم رهبری در پایان فرمایشات خود فرمودند: امیدواریم دولت مردان با تلاش بتوانند جلوی یاس و نامیدی مردم را که دشمن به وجود آورده را ناکام بگذارند که رئیس جمهور هم در آن جلسه قول دادند تا با تمام تلاش و با پشتوامه ملت و رهبر معظم انقلاب از این مشکلات سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار