«محمد تقی مدرسی»، یکی از مراجع تقلید عراق، با تاکید بر لزوم پایان دادن به اختلافات، درباره عواقب تاخیر در تشکیل دولت هشدار داد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، محمد تقی مدرسی، یکی از مراجع دینی عراق، با تاکید بر لزوم پایان دادن به اختلافات، هشدار داد در صورت ادامه روند تاخیرِ «بدون توجیه» در تشکیل دولت، «در‌های جهنم» به روی عراق گشوده می‌شود.

السومریه نیوز نوشت: محمد تقی مدرسی از مراجع دینی عراق، از مسئولان خواست به مسئولیت تاریخی خود در پایان دادن به اختلافات عمل کنند.

او با انتشار بیانیه‌ای، که السومریه نیوز نسخه‌ای از آن را دریافت کرد،  اعلام کرد حوادث اخیر نشان دهنده وجود شکاف‌هایی در ارتباط بین مردم و «دستگاه‌های ارائه‌کننده خدمات» است.

این مرجع عراقی افزود: «این شکاف‌ها به برخی اجازه داد از ضعف در ارائه خدمات، برای اقدامات غیرقابل قبول و غیرمتمدنانه بهره‌برداری کنند.»

مدرسی با انتقاد از عملکرد مسئولان در ارائه خدمات گفت: تاخیر بدون توجیه در روند تشکیل دولت، ممکن است در‌های جهنم را به روی عراق باز کند.

او در پایان بر لزوم توافق بین گروه‌ها و طرف‌های مختلف، از طریق «پایان دادن به مطالبات مبالغه‌آمیز و راضی شدن به راه حل‌های میانه» تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه
آخرین اخبار