وحید امیری در تست پزشکی ترابوزن

رسانه های ترکیه مدعی شدند، وحید امیری جهت انجام مذاکره با باشگاه ترابوزن و شرکت در تست پزشکی این تیم وارد این کشور شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چند رسانه ترکیه ای از پیوستن قریب الوقوع وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس به ترابوزن خبر داده اند.
سایت «خبر 61» ترکیه نوشت، وحید امیری امروز به ترکیه آمده تا به ترابوزن اسپور بپیوندد.
سایت «گل ترکیه » در این باره به نقل از «حیرتین حاجی صالیح اوغلو»، نایب رئیس باشگاه ترابزون اسپور نوشت ،آنها مذاکره با وحید امیری، هافبک ایرانی را آغاز کرده اند و امیری برای شرکت در تست پزشکی این تیم به ترکیه می آید.
اما نایب رئیس باشگاه ترابوزن گفت :هنوز با امیری به توافق نرسیده ایم. وی افزود: او به ترابوزن می آید اما هنوز قراردادی منعقد نشده است. این که قرارداد امضا شود یا نه باید درباره آن گفتگو کنیم."
سایت استار ترکیه هم نوشت : حاجی صالیح اوغلو اظهار داشت که آنها امیری بال تیم ملی ایران را ترابوزن آورده اند. وی گفت: "ما پس از گذراندن تست پزشکی ، آخرین جلسه را با امیری برگزار خواهیم کرد. تیم در تاریخ 24 جولای(2 مرداد) به ترکیه برمی گردد و (در صورت انعقاد قرارداد) امیری از این تاریخ  کارش را با تیم  آغاز خواهد کرد.
وی افزود: امیری بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه  و یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس در تمام بازی های فصل گذشته بود. ما برای جذب او هیچ مبلغی را به باشگاه ایرانی پرداخت نخواهیم کرد زیرا قرارداد او با باشگاهش به پایان رسیده است."


بیشتر بخوانید: 

پیشنهاد اغواکننده قطری ها به ستاره پرسپولیس

خمارلو: باشگاه پرسپولیس تمام شرط های امیری را پذیرفت



انتهای پیام/


امیری در یک قدمی ترابوزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار