شهردار زنجان:

طرح پیاده راه سازی خیابان امام زنجان دو ماهه به پایان می رسد

شهردار زنجان به اجرای طرح پیاده راه در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه عملیات اجرایی طرح پیاده راه سازی خیابان امام زنجان دو ماهه به پایان می رسد.

طرح پیاده راه سازی خیابان امام زنجان دو ماهه به پایان می رسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسیح الله معصومی شهردار زنجان به اجرای طرح پیاده راه در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه جدید شورای شهر زنجان عملیات اجرایی طرح پیاده راه‌سازی خیابان امام زنجان از ۲۸ تیرماه شروع‌شده است.

وی اظهار کرد: این طرح با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه طرح پیاده راه حدفاصل سبزه‌میدان تا میدان انقلاب زنجان در حال اجرا است، گفت: تعریض پیاده راه خیابان امام همراه با تعبیه دولاین برای عبور وسایط حمل‌ونقل عمومی و باری در این محدوده انجام خواهد شد. برای رفاه حال کسبه و مردم عملیات اجرایی این پروژه بیشتر در شب انجام می‌شود.

معصومی با بیان اینکه طرح پیاده راه زنجان در سه فاز اجرا خواهد شد و این طرح ۳۵۰ متر طول و ۲۲ متر عرض دارد، افزود: اجرای پیاده راه در زنجان برای نخستین بار تحول خوبی در سطح شهر ایجاد می‌کند و یک طرح بسیار جدیدی است. این طرح در بسیاری از شهرهای کشور اجراشده است.

وی با بیان اینکه این طرح تنوع خاصی به شهر زنجان می‌دهد و آرامش را برای مردم تأمین می‌کند، ادامه داد: اجرای این پروژه از اقدامات مهم شهرداری بوده و شهرداری برای اجرای این پروژه به‌صورت جدی واردشده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برای ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا محور پاک‌سازی خواهد شد تا مردم در رفاه باشند، گفت: اجرای این طرح در زنجان با بهترین تجهیزات و نورپردازی‌ها انجام خواهد شد و ما با اجرای این طرح زنجان را به کانون گردشگری تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

پیاده راه زنجان تا دو ماه دیگر به بهربرداری می رسد

برچسب ها: شهرداری ، ورزش همگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.