تغییر در برنامه بازگشت پرسپولیس از مشهد/ علت لغو بازی دوستانه پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس یک روز بعد از بازی با پدیده مشهد در چارچوب هفته اول لیگ هجدهم فوتبال به تهران بازمی گردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در نخستین بازی خود در چارچوب لیگ هجدهم فوتبال روز پنج شنبه 4 مردادماه ساعت 20:45 در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف تیم پدیده مشهد می روند. طبق برنامه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه عازم مشهد می روند تا برای بازی با پدیده مشهد آماده شوند. 

با توجه به اینکه بازی پرسپولیس برابر پدیده مشهد ساعت 20:45 شروع می شود و در پایان شب به پایان می رسد بنابراین سرخپوشان پایتخت بعد از بازی در مشهد می مانند و روز جمعه به تهران بازمی گردند. 

به احتمال زیاد تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران تمرین نمی کند و از روز شنبه هفته آینده تمرینات خود را پیگیری می کند. 

بازی تدارکاتی امروز  پرسپولیس لغو شد 

شاگردان برانکو قرار بود امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی دانشجویان ایران بروند اما این بازی بنا به دلایلی لغو شد و آنها خود را برای نخستین بازی لیگ هجدهم آماده می کنند. 

سرخپوشان پایتخت با لغو بازی سوپرجام روز پنج شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف شهرداری ماهشهر  رفتند و قرار بود امروز هم آخرین بازی دوستانه خود را قبل از بازی اول خود برابر پدیده مشهد انجام بدهد اما این بازی امروز برگزار نمی شود. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره لغو بازی دوستانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود امروز آخرین بازی دوستانه خود را قبل از رویارویی با پدیده مشهد برگزار کنیم اما برانکو تشخیص داد که این بازی لغو شود تا بازیکنان برای دیدار با مشهد آماده شوند. 


بیشتر بخوانیم: تساوی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار