گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! +فیلم

مرد روستایی که در حال رانندگی در یکی از جاده‌های جنگلی اندونزی بود در اثر سرعت زیاد یک مار پیتون غول پیکر 10 متری را زیر گرفت و موجب ترافیک شدید شد.

گیر کردن مار پیتون 10 متری زیر چرخ های خودرو ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات یک مار پیتون غول پیکر را توسط عده‌ای از روستائیان اندونزیایی به تصویر می‌کشد. این مار 10 متری که توسط یک خودرو زیر گرفته شده بود توسط روستائیان از زیر چرخ‌های جلوی خودرو بیرون کشیده شد و نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده، روستائیان را در حال تلاش برای بیرون کشیدن مار از زیر خودرو نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید : لحظه گیر کردن مسافر بین درب قطار! +فیلم 


بنا بر گفته شاهدان عینی راننده خودرو به دلیل سرعت زیاد نتوانست خودرو را کنترل کند و مار پیتون را زیر گرفت. این حادثه موجب ترافیک شدید در این جاده شد.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ 14 جولای و در یکی از جاده های جنگلی نزدیک روستای "باسوکان" در جنوب منطقه سولاوسی اندونزی رخ داد.

انتهای پیام/

نجات مار پیوتن 10 متری از زیر چرخ های خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۵:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
انسان های باشرف بالاخره فواید مار رو پیدا کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۳۱ تير ۱۳۹۷
از مار متنفرم
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۰ تير ۱۳۹۷
خب میذاشتن بمیره همونجا به چه دردمیخوره آدمخوار...والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
ماره ها
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۱۵:۳۳ ۱۲ دی ۱۳۹۹
خودتو بذار جای اون هشت فایده داره خودت جای اون بودی باید میذاشتن بمیری نجات دادن مخلوقات خداوند کار ثوابی هست هر مخلوقی باشه خبر که نداری خودمون انسان ها بی فایده ترین موجودات جهان هستیم
آخرین اخبار