مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: تقویت تعامل با تشکل های حوزه حمل و نقلی در سراسر استان اصفهان باید مورد توجه روسای ادارات شهرستانی قرار گیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری در جلسه شورای اداری این سازمان ، مدیران را موظف به تشکیل جلسه با انجمن ها و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل در حوزه استحفاظی خود کرد و گفت: پیگیری مطالبات به حق فعالین صنعت حمل و نقل بر دوش روسای ادارات شهرستان هاست.

وی در جمع مدیران ستادی و اجرایی با بیان اینکه برخی از مطالبات رانندگان در حوزه اختیارات سازمان راهداری و اداره کل است و برخی از آنها به سازمان های دیگر بازمی گردد، خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر جلسات مدیریتی با بالاترین مقام اجرایی هر شهرستان برای انعکاس مشکلات رانندگان به دستگاه های مربوطه و پیگیری در جهت تسهیل امور رانندگان باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان رانندگان را قشری سخت کوش توصیف کرد و گفت: انتظار داریم در حوزه مدیریتی مرتبط با این اداره هیچ حقی از رانندگان تضییع نشود، مدیران باید ارتباط تنگاتنگی با قشر پرتلاش رانندگان داشته باشند  و برای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

خضری تصریح کرد:  چنانچه همکاران با یک عزم جدی در میدان حاضر شوند افراد فرصت طلب نخواهند توانست از احساسات پاک رانندگان عزیز سوء استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارش عملکرد این نهاد در راستای حل مشکلات این قشر پرداخت و افزود: خوشبختانه قرارداد بیمه تکمیلی 900 هزار نفر از رانندگان و همسران آنها منعقد شده است، در حوزه فروش لاستیک برای مدیریت بازارو جلوگیری از ورود سودجویان لاستیک مورد نیاز رانندگان در اختیار تشکل های صنفی برای توزیع قرارداده شده است تا خرید لاستیک تنها توسط مصرف کنندگان آن یعنی رانندگان انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تقاضای محاسبه کرایه براساس تن کیلومتر را از دیگر خواسته های رانندگان برشمرد و گفت: برای عملیاتی شدن این خواسته ابتدا نیازمند تامین زیرساخت هایی هستیم و سازمان در حال بررسی این پیشنهاد و شناسایی موانع پیش روست.

خضری تاکید کرد: استان اصفهان برای کاهش مشکلات رانندگان نرخ پایه کرایه را اصلاح کرد و نتایج تحقیقات ما حاکی از رشد 27 درصدی کرایه ها در استان اصفهان است.

به گفته وی ، تقاضای رانندگان مبنی بر قرار گرفتن این شغل در زمره مشاغل سخت و زیان آور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/م

جلسه شورای اداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.