احمدی را از میان گزینه‌های متعدد انتخاب کردیم

مربی دروازه بان‌های پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش دغدغه‌ای بابت پست دروازه بانی در این فصل ندارد.

احمدی را از میان گزینه‌های متعدد انتخاب کردیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   حسین اینانلو، مربی دروازه بان‌های پارس جنوبی جم با اشاره به شرایط این تیم در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر هجدهم عنوان کرد: حال پارس جنوبی خوب است. ما طی یکماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده شروع مسابقات شده ایم. اهداف از پیش تعیین شده‌ای داریم که مد نظر آقای تارتار بوده و امیدوارم بهترین طبق هدف گذاری که داشتیم در طول لیگ بتوانیم عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم. ما با بازیکنان جوان و جویای نام در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم که انشاءالله روز‌های خوبی را سپری می‌کنند.

وی درباره شرایط دروازه بان‌های پارس جنوبی تاکید کرد: ما امسال سه دروازه بان خوب بزرگسال در لیست مان داریم. رحمان احمدی، احمد گوهری و سینا حاجی وند. گوهری و حاجی وند دو دروازه بان آینده دار و باتجربه هستند. از سوی دیگر بعد از جدایی محسن فروزان جلسه دونفره‌ای با تارتار داشتیم و از بین اسامی مختلف به رحمان احمدی رسیدیم. او دروازه بانی اخلاق مدار است که خصوصیات فنی مطلوبی نیز دارد و یکی از بهترین دروازه بان‌های ایران محسوب می‌شود. با علم به این موضوع رحمان را جذب کردیم.

مربی دروازه بان‌های پارس جنوبی با اشاره به مصدومیت رحمان احمدی بیان کرد: رحمان جراحی کوچکی در ناحیه شکم داشت که اکنون دوران نقاهتش را سپری می‌کند. ما با علم به اینکه دو دروازه بان خوب دیگر هم داریم، به رحمان احمدی اجازه دادیم که جراحی کند و دغدغه‌ای از این نظر نخواهیم داشت.

اینانلو درباره اینکه شانس بازی کردن کدام دروازه بان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیشتر است، خاطرنشان کرد: احتمالا رحمان احمدی در هفته‌های اول حضور ندارد. در این شرایط هم سینا حاجی وند و هم احمد گوهری می‌توانند درون دروازه بایستند و آقای تارتار در این خصوص تصمیم گیری می‌کند. اما با توجه به اینکه احمد گوهری پارسال دو بازی برای ما انجام داد و کلین شیت کرد امسال هم احتمالا او بازی کند. من شک ندارم احمد می‌تواند یکی از پدیده‌های دروازه بانی در لیگ برتر باشد. او خصوصیات بزرگ شدن را دارد و از لحاظ فیزیکی و شخصیتی نیز می‌تواند شماره یک ایران شود. همچنین سینا هم دروازه بان خوبی است که می‌تواند خوش بدرخشد.

وی ادامه داد: هدف ما این است که سطح فنی دروازه بان‌ها در پارس جنوبی ارتقا کند. همانطور که می‌دانید در لیگ یک دو دروازه بان ما ناصر سالاری و داود نوشی صوفیانی بودند که ارتقا یافتند و به صنعت نفت رفتند. محسن فروزان نیز ارتقا پیدا کرد و به تراکتورسازی پیوست. الان هم شرایط اینگونه است.

مربی دروازه بان‌های پارس جنوبی همچنین گفت: ساختار دفاعی که سرمربی تیم ترسیم کرده بسیار ساختار خوبی است. این ساختار به دروازه بان‌های ما کمک می‌کند تا پشت مدافعان خوب کار کنند و بیشتر به چشم بیایند که از این موضوع نباید بگذریم.

اینانلو درباره دیدار با فولاد گفت: بازی‌های اول همیشه سخت است و اهمیت ویژه‌ای هم دارد. گرمای هوا هم در اهواز کار ما را سخت‌تر می‌کند. با این حال باید مبارزه کنیم. تیم ما نشان داده در موقعیت‌های سخت بهتر کار می‌کند و قطعا برای امتیاز گیری به اهواز می‌رویم. امیدوارم با دست پر برگردیم و امسال نیز دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی دغدغه ای بابت پست دروازه بانی در این فصل ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.