آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

ویلیان به بارسلونا می‌پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین خبر و نقل و انتقالات مربوط به انتقال ویلیان به تیم بارسلونا است. باشگاه بارسلونا از فصل پیش فوتبال اروپا به دنبال انتقال این بازیکن از چلسی بوده و در حال حاضر تلاش می‌کند تا این بازیکن را از باشگاه منچستر یونایتد برباید. بارسلونا رقم ۵۵ میلیون یورو را برای این بازیکن در نظر گرفته است.

مگوایر به سرخ پوش می‌شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی هری مگوایر را از تیم لسترسیتی به تیم خود آورد. مگوایر توانست در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی داشته باشد.منچستری ها برای این بازیکن ۶۵ میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: منچسترسیتی و رُم به دنبال دانیال ارزانی


بنزما زیر ذره بین میلان

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • کریم بنزما بازیکن باشگاه رئال مادرید به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی مادرید را ترک کرده و به باشگاه میلان بپیوندد. این بازیکن فرانسوی دلیل خروج خود از رئال مادرید را شرایط نا به سامان خود در ترکیب این تیم اعلام کرده است.

رئال مادرید تریپیر را جذب می‌کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • فرنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی تریپیر بازیکن باشگاه تاتنهام و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس را جذب کند. باشگاه تاتنهام نیز در تلاش است تا این بازیکن را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در تیم خود نگه داشته و با بالاترین مبلغ ممکنه به فروش برساند.

ستاره رئال مادرید در جمع شیاطین سرخ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا گرت بیل بازیکن باشگاه رئال مادرید را جذب کند. بیل پس از سیزدهمین قهرمانی رئالی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود به زودی وضعیت خود را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار