فرماندار اسدآباد خبر داد:

زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی مختلف در اسدآباد

فرماندار اسدآباد بااستقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در رابطه راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان اسدآباد گفت: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی مختلف در این شهرستان فراهم است.

زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی مختلف در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار اسدآباد در بازدید از کارخانه رب گوجه‌فرنگی به عنوان تنها کارخانه صنایع تبدیلی کشاورزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: اسدآباد محور توسعه کشاورزی بوده و بخش عمده‌ای از تولیدات کشاورزان اسدآبادی به کشت گوجه‌فرنگی اختصاص دارد.

وی بیان کرد: کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال 94 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت یک هزار و 300 تن گوجه‌فرنگی و تولید حداقل 200 هزار قوطی رب گوجه را داراست.

فرماندار اسدآباد افزود: این کارخانه ضمن دریافت گوجه‌فرنگی کشاورزان اسدآبادی و سایر شهرستان‌های استان همدان، ظرفیت دریافت و جذب گوجه‌فرنگی غرب کشور را نیز دارد.

وی با اشاره به صادرات رب گوجه‌فرنگی کارخانه اسدآباد به کشورهای آسیای میانه و کشورهای عربی و بازار خوبش در این کشورها تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 میلیون قوطی رب گوجه‌فرنگی توسط این کارخانه تولید شده و در سه ماهه اول تولید به فروش رسیده است.

حمیدوند عنوان کرد: امسال با رفع مشکلات موجود کارخانه توسط دستگاه‌های ذیربط سعی بر آن کردیم تا این کارخانه با شتاب بیشتری تولید داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در رابطه با احداث و راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی مختلف در شهرستان اسدآباد گفت: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی مختلف در این شهرستان از جمله در شهرک صنعتی فراهم بوده و دولت آمادگی لازم در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی مختلف در این شهرستان را با پرداخت تسهیلات دارد.

فرماندار اسدآباد یادآور شد: شهرستان اسدآباد در زمینه کشاورزی دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی بوده و رشد و توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری مختلف قطع به یقین در رشد اقتصادی و اشتغال و تولید منطقه از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/د.ا

ایجاد زیرساخت های صنایع تبدیلی در اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.