ملاح زاده رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی بوشهر شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: دکتر عبدالرسول ملاح زاده، متخصص گوش، حلق و بینی ملاح زاده رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی بوشهر شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ماریا خویش‌دوست صبح یکشنبه در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، بار سنگین هزینه‌های درمانی تا حدود زیادی از دوش مردم برداشته و کمک شایانی به اقشار کم درآمد در زمینه درمان شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: طرح تحول سلامت، علیرغم مشکلاتی که در راه اجرای آن وجود داشت، طرح موفقی بود و اگر تمام و کمال اجرا شود بسیاری از مشکلات مردم در حوزه درمان مرتفع می‌شود.

وی بیان داشت: با اجرای طرح تحول سلامت، توسعه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مراکز بهداشتی و درمانی در دستور کار قرار گرفت و الان در اکثر مراکز ما، این تحولات به چشم می‌آید.

خویش‌دوست تصریح کرد: متاسفانه کمبود نیرو در بیمارستان شهید گنجی از مشکلات مهم است که امیدوارم با نگاه ویژه مسئولان در این خصوص اقدام شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های سرپرست سابق بیمارستان شهید گنجی ابراز داشت: انصافا آقای غلامی از نیرو‌های شایسته و خدوم بهداشت و درمان است که توانست با تلاش مضاعف و همتی والا، بیمارستان شهید گنجی را علیرغم وجود مشکلات کمبود نیرو و غیره، بخوبی مدیریت کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان برای رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان آرزوی موفقیت کرد.

لزوم افزایش نیرو‌های بخش درمان

رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز در این آئین اظهار داشت: خدمت به مردم شریف شهرستان دشتستان برای اینجانب افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانم خدمتگزاری شایسته برای مردم باشم.

دکتر عبدالرسول ملاح زاده افزود: بیمارستان شهید گنجی، تنها مرکز درمانی شهرستان است و با وجود گستردگی شهرستان و مراجعه فراوان به این مرکز، توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد و انتظار حمایت دارم.

ملاح زاده بیان داشت: با وجود مراجعات فراوان مردم، افزایش نیرو‌های بخش درمان ضروری است و امیدوارم مسئولان در این خصوص مساعدت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمت بهتر به مردم، نیازمند همراهی و همکاری مسئولان شهرستان هستیم و امیدوارم با تعامل سازنده با همه نهاد‌های شهرستان، در انجام خدمت به مردم موفق‌تر باشیم.

در این مراسم از زحمات نظر غلامی تقدیر شد و دکتر عبدالرسول ملاح زاده به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی معارفه شد.

دکتر عبدالرسول ملاح زاده، متخصص گوش، حلق و بینی است.

انتهای پیام/ف

معارفه رئیس جدید بیمارستان شهید گنجی بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.