نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۹۸ درصد‌ی بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای شورای اسلامی گفت: شهرستان خوی چند بیمارستان نیمه تمام دارد که در ۲ سال اخیر با ترزیق اعتبارات از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: با افتتاح این بیمارستان‌ها می‌توان در راستای ارتقا شاخص‌های سلامت استان قدم برداشت و  زمینه اشتغال زایی را در این شهرستان فراهم کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان آیت الله خویی گفت: این بیمارستان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی شده است که در سال جاری افتتاح شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت الله خویی علیرغم مشکلاتی که داشته در سه سال گذشته داشته  با تزریق اعتبارات دولتی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده است.

کبیری گفت:ساخت این بیمارستان از سال ۷۵ به همت مردم خیر خوی آغاز و در این مدت پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت، اما در سال ۹۱ و پس از کاهش تعداد تخت‌های آن به ۲۲۰ برای تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی استان و از طریق دانشگاه به پیمانکار واگذار شده، اما به دلیل کمبود منابع مالی روند احداث آن همچنان کد بود تا اینکه دولت سال گذشته با تزریق اعتبارات ویژه‌ای مصمم به اتمام این پروژه کرد.

انتهای پیام/م

افتتاح بیمارستان آیت الله خویی در سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.