شهردار قم عنوان کرد؛

افتتاح بلوار آیت الله بروجردی همزمان با میلاد امام رضا (ع)

پروژه بزرگ بلوار آیت‌الله بروجردی در این ایام دهه کرامت افتتاح می‌شود که این بلوار نیز در کاهش ترافیک تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مرتضی سقائیان‌نژاد ،شهردار قم،در مراسم افتتاح ۲۶ پروژه منطقه چهار شهر قم که شنبه شب در مسجد امام حسین (ع) منطقه ۴ برگزار شد گفت: انگیزه و هدف اصلی از برگزاری این‌گونه مراسم‌‌ها این است که شهرداری به وظایف خود عمل کند.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه بودجه شهرداری از مردم تأمین می‌شود، شهرداری موظف است تا کارهای انجام‌شده را با مردم مطرح کند تا مردم از فعالیت‌های انجام‌شده آگاه شوند البته کاستی‌ها و محرومیت‌‌هایی نیز وجود دارد اما قدم‌به‌قدم حرکت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا رضایت مردم روز به ‌روز افزایش پیدا کند.

شهردار قم با بیان اینکه تمام اقدامات ما در شهرداری باید مورد رضایت اهل‌بیت(ع) و مردم باشد عنوان کرد: در دهه کرامت ۲۵۰ پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر افتتاح می‌شود و این حرکت و پیشرفت‌ها ادامه خواهد داشت.

سقائیان‌نژاد عنوان کرد: یکی از اهدافی که دنبال می‌‌کنیم این است که رفت و آمد مردم در شهر هموار شود و در همین راستا بلوار فردوسی است که حدود ۲۵ کیلومتر است و به زودی افتتاح خواهد شد که بسیاری از مشکلات ترافیکی را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حالی که دشمنان سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند اما ما می‌خواهیم اثبات کنیم که حتی در شرایط بد اقتصادی نیز به حرکت خود ادامه می‌دهیم و در این دهه ۲۵۰ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم.

شهردار قم یادآورشد: همچنین در سال جاری پروژه پارک هزار هکتاری نیز به بهره‌برداری می‌رسد که بزرگ‌ترین پارک جنگلی کشور خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر قم استفاده شد درحالی‌که در استان تهران در مجموع ۳۰۵ هزار تن آسفالت استفاده شده است و این مسئله نشان دهنده اهمیت کار انجام شده است.

وی با اشاره به بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: در سال جاری حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود و حدود ۱۲۰ اتوبوس نیز بهسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پروژه بزرگ بلوار آیت‌الله بروجردی در ایام افتتاح می‌شودکه این بلوار نیز در کاهش ترافیک تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان گفت: باید توجه داشته باشیم که در جمهوری اسلامی ایران بن‌بست معنی ندارد و همه ما با اتحاد حول محور اهل‌بیت(ع) و ولایت بزرگ‌ترین مانع‌ها را نیز کنار می‌زنیم و امیدواریم در پرتو انسجام بتوانیم مشت محکمی به کسانی که به جمهوری اسلامی ایران طمع کرده‌اند بزنیم.

سقائیان نژاد در پایان یادآورشد:‌ در مناطقِ هشتگانه قم، ۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال ساخت است که تمام این مجموعه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از ۲۵۰ پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان همزمان با دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.