سلطانی فر: مشکل بازیکنان سرباز در حال برطرف شدن است/ پیگیری تمدید قرارداد کی‌روش توسط مسئولان فدراسیون

وزیر ورزش و جوانان گفت: همان‌طور که تا الان مشکل بازیکنان سرباز حل شده باز هم امیدوارم این موضوع به خوبی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: در ادامه بازدید از رشته‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا امروز به تمرین تیم امید امدیم تا از از نزدیک به این تیم که به آن امیدوار هستیم بازدید کنیم. فکر می کنم در استمرار موفقیت های اخیری که در یکی دو سال گذشته در ورزش به خصوص فوتبال داشتیم، امیدوارم بتوانیم در تیم ملی فوتبال امید هم این موفقیت‌های بزرگ را شاهد باشیم. 

او ادامه داد: همان طور که تیم ملی‌مان به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد و نتایج تاریخی و افتخارآمیزی که تیم ملی فوتبال توانست در جام جهانی کسب کند و یا نتایجی که تیم ملی فوتسال ، فوتبال ساحلی‌ و تیم های نوجوانان و جوانان مان گرفتند. در کلکسیون موفقیت‌ها و دستاوردها، جای موفقیت‌های تیم ملی امید و صعودش به المپیک خالی است چرا که آخرین صعودی که داشته‌ایم ۱۹۷۶ مونترال بوده است.حدود 42 سالی می شود که به المپیک راه نیافته ایم و تا دو سال دیگر به 44 سال می رسد.

سلطانی فر گفت: هر چند که دستاوردهایی مثل قهرمانی در آسیا داشتیم اما فکر می‌کنم با تدابیر اتخاذ شده از طرف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و با هماهنگی کمیته ملی المپیک همه ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه ورزش در کنار هم قرار دادیم و انشاالله این روندی را که الان دنبال می‌کنیم که دور بودن از حاشیه‌ها و صرفا پرداختن به ورزش چه در بُعد قهرمانی و چه در بخش همگانی از از جمله این موارد است و همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سلطانی فر در ادامه بیان کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر در رشته‌هایی از جمله کشتی، ووشو، کاراته، وزنه‌برداری، والیبال نشسته خبرهای خوبی را به صورت مرتب می‌شنویم که این‌ها ناشی از این هم‌گرایی و هم‌افزایی امروز بین همه بخش‌های دست‌اندرکار ورزش وجود دارد. ما با سیاست‌ها و رویکردی که دولت دارد، سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم که بتوانیم با ایجاد ثبات و آرامش و دور بودن از حاشیه‌ها و ایجاد هم‌افزایی و هم‌گرایی بین همه عوامل دست‌اندرکار ورزش، زمینه موفقیت‌های تیم‌های ملی را و به تبع آن شادی بیشتر ملت را فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت سربازی بازیکنان تیم امید هم تصریح کرد: همان‌طور که تا الان مشکل بازیکنان سرباز حل شده باز هم امیدوارم این موضوع به خوبی انجام می‌شود.

سلطانی‌فر در پاسخ به سؤالی مبنی بر بحث تمدید قرارداد کی‌روش تمدید خواهد شد یا خیر، گفت: این موضوع توسط فدراسیون و مهدی تاج ریاست آن پیگیری می‌شود و شما می توانید اخبار و اطلاعات را از آنها بشنوید چرا که این مسائل به فدراسیون فوتبال ارتباط دارد و ترجیح می دهم دخالتی نکنم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد تیم ملی امید هم گفت:‌ تدارک خوبی که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی امید انجام می دهد و در کنار آن کادر مربی‌گری خوبی که این تیم در اختیار دارد و بازیکنان هم خدا را شکر با انگیزه و پرانرژی در تیم هستند فکر می‌کنم درخشش خوبی در بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم و هم این تیم همه به لحاظ سنی طوری جمع و سازماندهی شده‌اند که این افراد تا ۲۰۲۰ بتوانند در رده سنی تیم ملی امید بازی کنند. ان‌شااالله در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با همین ترکیب و مجموعه به المپیک صعود کنیم و همان طور که تیم ملی بزرگسالان ما که در جام جهانی در گروه مرگ قرار داشت بر خلاف تصور همه که فکر می‌کردند ما زنگ تفریح می‌شویم رفتند و سلحشورانه جنگیدند ، درخشیدند و موجبات عزت و افتخار ملت شدند. امیدوارم بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ هم نتایج خوبی بگیریم و در ادامه این تیم بتواند استخوان‌بندی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

او درباره اینکه برخی از باشگاه‌ها به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند، اظهار داشت: این مسائل بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها است و من اطلاع دارم فدراسیون با جدیت به دنبال حل این مسائل است. از طرفی لیگ برتر هم در حال آغاز شدن است و باشگاه‌ها ملاحظاتی دارند اما با این وجود به نظرم اولویت با تیم‌های ملی هست و باید همگان همکاری کنیم تا تیم نوجوانان، تیم جوانان، تیم امید و تیم بزرگسالان به موفقیت برسند و نتیجه بگیرند البته رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه آن در حال تعامل و مساعدت هستند تا این مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

بیشتر بخوانید:


در خواست وزیر ورزش و جوانان برای معافیت ۷ ملی پوش فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان ملاقات کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۷:۳۵ ۳۱ تير ۱۳۹۷
بفکر مشکل بیکاری ازدواج و مسکن جوانان ایران باشید
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۶:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۹۷
فوتبالیست ها را باید فرستاد سربازی تا پخته ومرد شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
چرا کسی وضعیت سربازی من فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه امیر کبیر را حل نمی کنه؟ چرا باید دوسالی که می توان بهترین کارها را کرد تلف بشه؟ چرا چند تا فوتبالیست مشکل سربازیشون حل میشه
آخرین اخبار