استیلی خبر داد:

بازیکنان غایب به کمیته انضباطی فرا خوانده می‌شوند

سرپرست تیم ملی امید ایران گفت: بازیکنانی که تیم ملی ملحق نشوند طبق مصوبه هیئت رئیسه لیگ برتر به کمیته انضباطی خواهند رفت.

حمید استیلی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی فوتبال امید گفت: 30 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نور افکن و شکاری به علت حضور در لیگ های خارج از کشور و سینا زان مهران به علت آسیب دیدگی نتوانستند به اردوی تیم ملی بپیوندند و از 27 بازیکن باقی مانده 10 بازیکن تا به الان در باشگاه خود هستند و به اردوی تیم ملی نیامده اندو فقط 17 بازیکن در حال تمرین در اردوی تیم ملی امید هستند.

او در ادامه گفت: این 10 بازیکن که از تیم های تراکتور سازی تبریز، سایپا، نساجی و ذوب آهن هستند در صورتی که به تیم ملی ملحق نشوند طبق مصوبه هیئت رئیسه لیگ برتر به کمیته انضباطی خواهند رفت و علاوه بر جریمه بازیکن و باشگاه ،بازیکن اجازه بازی برای تیم باشگاهی خود را نیز نخواهد داشت، البته باید گفت در این مسئله مقصر اصلی باشگاه است و باید جریمه بیشتری را متحمل شود.

حمید استیلی درباره اردو های تیم ملی اذعان داشت: امروز (یکشنبه) آخرین اردوی تیم ملی داخل کشور است و فردا در صورت فراهم بودن شرایط تیم ملی برای برپایی اردو به عراق اعزام خواهد شد.

او ادامه داد: تیم ملی امید سوم وششم مرداد ماه در عراق بازی خواهد داشت و هفتم مرداد ماه به کشور بازخواهد گشت تا پس از 4 روز ،برای بازی در برابر تیم المپیک چین 13 مرداد تهران را به مقصد چین ترک کند ،از آنجا نیز عازم بازیهای آسیایی جاکارتا شود. بازیکنان تیم ملی امید برای اعزام به خارج از کشور به غیر از علیرضا آرتا و احمدوند مشکلی ندارند.

سرپرست تیم ملی امید در ادامه اظهار داشت: بر اساس خبری که از عبدالهی امروز(یکشنبه)به دست رسیده است قرعه کشی بازی ها به علت اضافه شدن دو تیم امارات و فلسطین عوض شده است و فردا دوباره قرعه کشی انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید + عکس

بر اساس بودجه مان هدف گذاری می‌کنیم

قرارداد نارنجی پوشان پایتخت در هیئت فوتبال ثبت شد


استیلی در پایان گفت: تیم ملی زیر21 سال را برای بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهیم کرد تا همین بازیکنان بتوانند در المپیک 2020 نیز حضور داشته باشند و قطعا همانطور که تیم ملی بزرگسالان کشورمان چندین سال در صدر فوتبال آسیا قرار داشت، تیم ملی امید نیز خواهد توانست جایگاه خوبی را کسب کند.

پس از بازی های آسیایی نیز بازیکنان توانمند را از سراسر کشور و خرج از کشور جذب خواهیم کرد و کرانچار نیز در این دور از رقابت ها با کسب هرگونه نتیجه ای با توجه به قراردادی که دارد تا المپیک 2020 همراه تیم ملی امید خواهد بود چراکه با توجه به شرایط موجود هدف اصلی المپیک 2020 است.

انتهای پیام/

تمرین تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار