امضاء رسمی تفاهم نامه برگزاری تورنمت سوپرفایت تبریز ٢٠١٨

قرارداد رسمی برگزاری تورنمت ١٦ نفره سازمان لیگ فدراسیون جهانی موی تای IFMA با مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در شهر لوزان سوییس منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  جلسه‌‎ای با حضور استفان فاکس دبیر کل فدراسیون جهانی موی تای و نایب رییس گایسف، حسین عابدی مدیر سازمان لیگ فدراسیون جهانی موتای، علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و رییس سازمان Peace taught sport در حاشیه سمینار سالانه gaisf info day در لوزان سوییس برگزار شد.

با توافق طرفین مقرر شد ورزشکاران حاضر در این رویداد بر اساس رنکینگ اول تا چهارم فدراسیون جهانی موی تای انتخاب و مجوز ورود به اولین دوره سوپر فایت سازمان لیگ فدراسیون جهانی را کسب کنند. همچنین مقرر شد یک سوپر فایت در دسته سنگین وزن بر سر تصاحب عنوان بهترین سنگین وزن فدراسیون جهانی IFMA منطبق بر قواعد جاری فدراسیون جهانی برگزار شود.

این رویداد به صورت زنده از رسانه رسمی فدراسیون جهانی موی تای تحت پوشش قرار خواهد گرفت و در صورت برگزاری این رویداد منطبق با استاندار‌های بین المللی فدراسیون جهانی، مجوز برگزاری سالیانه این رویداد به نام شهرداری تبریز صادر می‌شود.

لازم به ذکر است با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های مسلمان در سال ٢٠١٨ این رویداد نیز با عنوان سوپر فایت تبریز-٢٠١٨ نامگذاری و اجرا خواهد شد.

گفتنی است، این رویداد طی سه روز در نیمه اول شهریور برگزار خواهد شد که یک روز آن به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مربیگری و داوری از سوی مدرسین ارشد فدراسیون جهانی، یک روزکامل آن به برگزاری سوپر فایت و یک روز دیگر نیز به برگزاری سمینار peace trough sport صلح در قالب ورزش با همکاری مشترک فدراسیون جهانی موی تای، گایسف، یونسکو، سازمان ورزش شهرداری تبریز و فدراسیون ورزش‌های رزمی اختصاص می‌یابد.

اخبار تکمیلی، اسامی ورزشکاران حاضر در این رویداد، تاریخ دقیق و سایر اطلاعات مربوطه به زودی از وبسایت رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی و سازمان ورزش شهرداری تبریز خبر رسانی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.