مدال طلای دو و میدانی بلاروس برگردن جوان کرمانشاهی

حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در تورنمنت بین‌المللی دو و میدانی بلاروس مدال طلای دوی 3هزار متر کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه تورنمنت بین‌المللی دو و میدانی بلاروس  از روز (شنبه) 30 تیرماه در هوای بارانی شهر مینسک پیگیری شد و همین امر موجب شد تا عملکرد منتخبین دو و میدانی ایران در مواد مختلف با افت روبه رو شود.

با همین شرایط بد جوی در برگزاری این مسابقات، دو و میدانی کاران ایران موفق به کسب 3 مقام اولی، 3 عنوان دومی و یک مقام سومی دست یافتند و یک رکورد جدید ملی نیز به ثبت رساندند.

 در 1500 متر، امیر مرادی، حسین کیهانی و مسلم نیادوست به رقابت با دیگر دوندگان پرداختند  مرادی با زمان 3:45.31 دقیقه به عنوان دومی رسید، کیهانی با توجه به مسابقه سنگین روز گذشته در ماده 3000 متر بامانع با رکورد 3:45.33 ثانیه سوم شد و نیادوست با زمان 3:46.68 دقیقه به عنوان چهارمی دست یافت.

حسین کیهانی قهرمان نام آشنای کرمانشاهی در ماده 3000 متر بامانع با ثبت رکورد 8:40.99 دقیقه به عنوان نخست دست یافت و بهترین عملکرد خود را در فصل رقابت های دو و میدانی سال جاری به ثبت رساند کیهانی نیز علی رغم حضور در مسابقه روز گذشته با عملکرد خوبی در ماده 1500 متر سوم شد.

 محمد محسن ربانی به عنوان مربی و هاشم صیامی (دبیر فدراسیون دو و میدانی) به عنوان سرپرست منتخبین دو و میدانی ایران را در این رقابت‌ها همراهی کردند.


انتهای پیام/ز

درخشش ورزشکار کرمانشاهی در تورنمنت بین المللی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار