مدل گوشی‌های سری A سامسونگ دو رقمی خواهند شد

شرکت سامسونگ از احتمال دو رقمی شدن شماره مدل‌های گوشی‌های سری A خود خبر داد.

مدل گوشی‌های سری A سامسونگ دو رقمی خواهند شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری گوشی‌های سامسونگ به گونه‌ای نام‌گذاری می‌شوند که نام مدل‌ها ترکیب حروف الفبا با اعداد است. گوشی‌های سری A سامسونگ با برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های سری J این شرکت یکی هستند. امسال هم سامسونگ اعلام کرد که Galaxy A6 و +A6 را تولید خواهد کرد اما بقیه گوشی‌های این شرکت به ترتیب شماره تولید شده‌اند.

با این وجود، سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌های آینده سری A دارای دو رقم در شماره مدل خود خواهند بود و در برنامه‌های این شرکت ساخت گوشی‌هایی مانند A10, A30, A50, A70 و A90 دیده می‌شود.

با این وجود که اختلاف نظرهایی درباره نام این مدل‌ها وجود دارد، پرونده نام‌هایی مانند Galaxy A30 و Galaxy A50 در اتحادیه اروپا باز است و سامسونگ در حال طراحی اپلیکیشن برای این گوشی‌ها است. این تغییر روند در نامگذاری مدل‌های سامسونگ احتمال دارد به سری‌های دیگر سامسونگ مانند S هم منتقل شود. با این وجود می‌توانیم جلوتر از زمان حرکت کنیم و این را تصور کنیم که نام پرچمدار بعدی سامسونگ در یک سال و نیم بعد Galaxy S20 خواهد بود.

مدل گوشی‌های سری A سامسونگ دو رقمی خواهند شد

انتهای پیام/

تغییر روند نامگذاری گوشی‌های سری A سامسونگ در آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار