اجرای ۲۲ طرح عمران شهری در نورآباد در حال اجرا است

شهردار نورآباد گفت: امسال ۲۲ طرح عمران شهری توسط ۱۵ پیمانکار در شهر نورآباد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی نجات نورعلی، شهردار نورآباد گفت: اجرا و فعالیت این تعداد طرح و پیمانکار بصورت همزمان در تاریخ عمران شهری نورآباد کم سابقه است.

وی حجم ریالی قرارداد‌های این طرح‌ها را بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها تحولات چشمگیری در حوزه عمران شهری در نورآباد بوجود خواهد آمد.

شهردار نورآباد ساماندهی ورودی‌های شهر نورآباد از مسیر‌های اصلی خرم آباد و کرمانشاه و ورودی‌های روستایی امامزاده ابراهیم (ظفرآباد) و کاظم آباد را از این طرح‌ها برشمرد و افزود: احداث دول بزرگ در در مسیر میدان فردوسی به بلوار بسیج و مسیر شمال شرقی از هنرستان به نقلیه شهرداری، ترمیم، مرمت و نوسازی پل‌های منصورآباد، فرهنگیان و خلیج فارس از دیگر طرح‌های عمران شهری نورآباد می‌باشند.

وی اظهار داشت: ادمه ساخت بوستان‌های بانوان، اباطاهر علی آباد، آسفالت و لکه گیری برخی از معابر سطح شهر، پیاده روسازی و جدول گذاری قسمتی‌هایی از معابر شرقی و غربی شهر، بازسازی میدان امام و احداث کانال‌های سنگی از دیگر طرح‌های عمران شهری نورآباد هستند.

نورعلی با اشاره به نبود درآمد پایدار در شهرداری نورآباد خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی مردم و سرانه اندک شهروندان قدرت مانور فعالیت‌های خدماتی و عمرانی را از ما گرفته و در حقیقت ما با دست خالی کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مستلزم اعتبارات است، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات مشارکت مردم برای پویایی و زیبایی شهر ضروری است.

شهردار نورآباد گفت: بیش از ۱۷ هزار واحد تجاری و مسکونی در شهر نورآباد وجود دارد که اگر شهروندان ۱۰ درصد عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانیم این شهر را به شهری نمونه در غرب کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/د

۲۲ طرح عمران شهری در نورآباد در حال اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.