کاهش نسبی دمای هوا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با عبور سامانه ناپایدار جوی از شمال‌غرب کشور، تا اواسط هفته جاری نسبت به روزهای گذشته شاهد کاهش چند درجه‌ای دما خواهیم بود.

علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی از خنکی هوای اردبیل تا اواسط هفته خبر می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت در برخی از مناطق با افزایش ابر نیز همراه خواهیم شد، افزود: با گذر سامانه ناپایدار جوی از شمال‌غرب کشور، از عصر جمعه کاهش نسبی دما را شاهد بودیم و این وضعیت تا اواسط هفته جاری ادامه داشته و در مناطق مرکزی و جنوبی استان منجر به کاهش نسبی دما و خنکی هوا خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: در این مدت در نواحی از استان به ویژه در اطراف کوه سبلان و بخش‌هایی از مناطق مرکزی و منتهی به استان گیلان از ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: وزش بادهای شرقی تا اواسط هفته در استان اردبیل تداوم خواهد یافت که در برخی از ساعات در مناطق مرکزی و شمالی استان سرعت وزش باد به صورت تند پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ع

کاهش دما و بارش پراکنده باران در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.