در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف صورت گرفت؛

برگزاری مسابقه برای دستیابی به کارآمدترین ایده‌ها در حوزه بازاریابی روغن‌های بنزینی

مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» با هدف به کارگیری ایده‌های نوآورانه محققان برای دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار شد.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سامانه نوآوری باز پرابلم با هدف ارتباط کسب و کار‌ها و افراد متخصص و نوآور همواره سعی دارد در راستای رفع نیاز‌ها و پاسخگویی به چالش‌های صنایع مختلف گام بردارد و در همین راستا، مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» توسط سامانه نوآوری باز پرابلم با هدف به کارگیری خلاقیت و نوآوری متخصصان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، مشاوران و غیره در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف، طراحی و برگزار شد.

مسابقه «طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس» به دنبال رسیدن به بهترین و کارآمدترین ایده‌ها برای برندینگ و بازاریابیِ محصولات روغن‌های بنزینی نفت پارس برگزار شد که داوری آن بر عهده داورانی از اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه کسب و کار نوپا و مدیران مجموعه بود.

به کارگیری خلاقیت و نوآوری هدف برگزاری مسابقه طراحی کمپین بازاریابی نفت پارس

همچنین این مسابقه با هدف به کارگیری خلاقیت و نوآوری در حوزه بازاریابی برای عرضه محصولات با کیفیت و نوآورانه به بازار‌های ملی و بین المللی دایر شد. 

در ابتدای مسابقه ۶۸ تیم طرح‌های اولیه خود را به سامانه بازپرابلم ارسال کردند؛ پس از داوری اولیه ۱۲ تیم با عناوین «نشان، توسعه دهندگان سبز کسب و کار، پیشگامان پارس، پارس یار اولیوم، ترنج، دست‌های روغنی، پتروکبیر، aut cam، تورنادو، تیمار، لبخند و تیم توسعه کسب و کار ایده بازار BDC» بودند.

این ۱۲ تیم از دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف، تهران و شرکت‌های نوپا، تخصصی وغیره  بودند و ایده‌های نوآورانه خود را در روز پایانی در مدت زمان ۱۲ دقیقه‌ای ارائه دادند.

طراحی‌های نوآورانه ۱۲ تیم توسط استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متخصص حوزه برندینگ، اعضای بازاریابی شرکت نفت پارس داوری شد و  بعد از ارائه ۳ تیم برتر موفق به کسب رتبه و دریافت جایزه ۲۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی شدند.

همچنین پیش بینی شده است  تیم‌های برگزیده امکان استخدام و کارآموزی توسط نفت پارس را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار