فراهانی: لیگ برتر فوتبال، حرفه ایی‌تر و با برنامه‌تر شده است

دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان گفت: لیگ برتر نسبت به گذشته حرفه ایی‌تر و با برنامه‌تر شده و خیلی سخت است، بتوانید نتیجه مطلوبی کسب کنید.

فراهانی: لیگ برتر فوتبال، حرفه ایی‌تر و با برنامه‌تر شده استمیلاد فراهانی دروازبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد شرایط لیگ برتر هجدهم گفت: در این ۱۰-۱۵ سالی که من در لیگ حضور داشتم، چه بازی کردم و یا روی نیمکت نشسته بودم، متوجه این موضوع شدم که لیگ برتر روز به روز در حال پیشرفت است. لیگ برتر هر سال سخت‌تر از سال قبل پیگیری می‌شود. دیگر به مانند گذشته که بعضی از تیم‌ها بدون برنامه و پشتیبانی به لیگ می‌آمدند و نتیجه هم می‌گرفتند تیم‌ها نمی‌توانند وارد لیگ برتر شوند. لیگ ما نسبت به گذشته حرفه ایی‌تر و با برنامه‌تر شده و باید خیلی خوب باشید تا بتوانید نتیجه مطلوبی کسب کنید.

تدابیر اشتباه، تیم را بهم ریخت

میلاد فراهانی درواز بان فصل گذشته تیم نفت تهران در مورد فصل قبل و شرایط تیم نفت تهران گفت: شرایط در باشگاه نفت برای ما خیلی سخت بود. تدابیر مدیریتی اشتباه، وضعیت باشگاه را بهم ریخته بود. نفت تهران تیم خوبی بود و وضعیت بازیکنان و تیم روز به روز بهتر می‌شد، اما تغییرات مدیریتی و حواشی پیرامون این موضوع به تیم نفت تهران لطمه زد. چند سالی بود که تیم فوتبال نفت تهران درگیر تغییر مدیریت و واگذاری و این موضوعات بود، ولی سرانجامی نداشت. این حواشی به بازیکنان هم از نظر مالی و هم از نظر روحی ضربه وارد کرد. وقتی در تیمی پول و برنامه نباشد، انگیزه تیم و بازیکنان از بین می‌رود و همین موضوع باعث سخت شدن شرایط تیم می‌شود. اینگونه بود که فصل قبل آن اتفاقات برای تیم نفت تهران رخ داد.

طرفداران از ما حمایت می‌کنند

او در مورد آمدنش به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با مشورت‌هایی که با دوستانم کردم و صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان داشتم به این نتیجه رسیدم که این تیم شرایط خوبی دارد. یکی از دلایل اصلی ام این بود که این تیم، یک تیم پر طرفدار است و تماشاچیان خوبی دارد که به تیمشان تعصب دارند و همشه پشت تیمشان بوده اند. این موضوع جای خوشحالی دارد و برای بازیکنان یک قوت قلب محسوب می‌شود. بازیکنان می‌دانند که هیچ کجا تنها نیستند و به قول معروف همیشه یک یار دوازدهم همراه آن‌ها است. با توجه به این موضوعات به این جمع بندی رسیدم که به این تیم بیایم و دوست داشتم در مسجد سلیمان فوتبال بازی کنم. امیدورام نتیجه‌ای بگیریم که در آینده برایمان خوب باشد.

ویسی یک وزنه فنی و روحی است

فراهانی در مورد عبدالله ویسی گفت: عبدالله ویسی کارنامه درخشانی در لیگ برتر دارد. ویسی توانسته با تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود و با تیم‌های بزرگ دیگری در لیگ برتر حضور داشته و رزومه قوی همراه خود دارند. عبدالله ویسی مربی کم تجربه ایی نیست. کار کردن با عبدالله ویسی برای تمام بازیکنان از نظر فنی ایجاد امید واری می‌کند. ایشان از نظر رفاقت و ارتباط با بازیکنانش هم ویژگی‌های خاصی دارد که به ما کمک خواهد کرد.

اردوی کرج بسیار خوب بود

او در مورد شرایط آماده سازی تیم نفت مسجد سلیمان برای لیگ هجدهم اضافه کرد:با این که تمرینات را به خاطر تغییراتی که در سمت سرمربی داشتیم دیر شروع کردیم، اما خداروشکر تمرینات را با قدرت شروع کرده ایم. اردوی خوبی در شهر کرج داشتیم و در حال آماده شدن برای بازی اول لیگ مقابل تیم تراکتور سازی تبریز هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بدن خودمان را در شرایط ایده آل نگه داریم. هدف ما این است که بتوانیم بهترین عملکرد را درون زمین داشته باشیم. امیدواریم بازی‌های خوبی به همراه تیم نفت مسجد سلیمان انجام بدهیم.

می‌خواهیم جزو ۵ تیم اول باشیم

دروازبان تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: یک تیم هماهنگ و خوب هستیم. از نظر بازیکن، هم بازیکنان باتجره داریم و همینطور بازیکنان جوان خیلی خوب در کنارمان هستند. میایم که بجنگیم تا رتبه‌ی خوبی در جدول لیگ بدست بیاوریم. این پتانسیل را در کل بچه‌ها می‌بینم. در این چند مدت در تمرین‌ها نشان دادیم که تیم خوب و هماهنگی هستیم. از این بابت خیلی خوشحالیم و قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم جزو ۵ تیم برتر لیگ هجدهم باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد آغاز لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار