مراسم اهل بیت ساده برگزار شود

امام جمعه بندر دیر گفت: مراسم اهل بیت ساده برگزار و از هزینه‌های اضافی بپرهیزیم تا دهان معاندین و مغرضین بسته شود.

مراسم اهل بیت ساده برگزار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی استقبال از خادمان امام رضا (ع) اظهار داشت: آنچه حافظ امنیت، استقلال و وحدت ما است اعتقادات دینی و عشق به اهل‌بیت است.

وی با بیان اینکه ثمره عشق به اهلبیت را در دوران دفاع مقدس دیدیم، افزود: رزمندگان ما با الهام گیری از سید و سالار شهیدان در مقابل دشمنان قد علم کردند و پیروز شدیم.

حسینی با اعلام اینکه ما همه خادم اهل‌بیت هستیم، خاطرنشان کرد: در موقعیت کنونی دشمن از راه تهاجمات فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات و دلبستگی نسل جوان به ائمه اطهار این سرمایه‌های معنوی است.

امام جمعه دیر بیان کرد: مراسم اهل بیت ساده برگزار و از هزینه‌های اضافی بپرهیزیم تا دهان معاندین و مغرضین بسته شود.

سرهنگ عیسی داوریان فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر نیز گفت: رمز موفقیت، اقتدار و ثبات جمهوری اسلامی اعتقادات و باور‌های دینی است که از دیرباز در بین جامعه ما وجود داشته است.

وی افزود: در ۴۰ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌های استکبار مردم با ایمان و اتکاء به ذات لایزال الهی و ائمه اطهارعلیهم السلام بر مشکلات فائق آمدند و ما شاهد هستیم که نائب امام زمان (عج) امام خامنه‌ای مدظله العالی در همه مشکلات و گرفتاری‌های نظام و در تنگنا‌ها به سمت امام رضا (ع) می‌روند و مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم استان بوشهر بویژه شهرستان دیر که از بنیه‌ای مذهبی و سنتی برخوردارند در همه کوی و برزن استقبال باشکوهی از خادمین حرم رضوی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خدام امام رضا (ع) روز سه شنبه سوم مردادماه به بندر دیر می‌آیند یادآور شد: دیدار با امام جمعه، مردم روستا‌های اُلی جنوبی و جُبرانی، خانواده‌های شهید عبدالکریم و خلیل فخرایی، عیادت بیماران در بیمارستان امام هادی (ع) و پرسنل آتشنشانی شهرداری دیر از جمله برنامه‌هایی است که در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان دیر از برگزاری جشن باشکوه زیر سایه خورشید خبرداد و گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) این مراسم با حضور خادمان این امام بزرگوار و عاشقان و دلدادگان اهلبیت در مصلای شهدای محراب بندر دیر برگزار می‌شود.

حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیر نیز با بیان اینکه هرچه برنامه‌ها ساده‌تر برگزار شود بهتر است، اظهار کرد: مردم شهرستان دیر همواره در مراسم منتسب به اهل‌بیت حضور پرشوری داشته‌اند که این مهم نشان از اعتقاد و باور محکم آنان است.

انتهای پیام/م

لزوم پرهیز از هزینه‌های اضافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.