برگزاری انتخابات ریاست هیئت بسکتبال استان کرمانشاه به زمان دیگری موکول شد.  

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  امروز انتخابات ریاست هیئت بسکتبال استان کرمانشاه برگزار شد اما با توجه  به مساوی شدن تعداد آرا ، این انتخابات در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد. .
 
انتخابات  ریاست هیئت بسکتبال استان کرمانشاه  راس ساعت 11 صبح آغاز شد و دو کاندیدا با هم رقابت کردند.  کرم احمدیان (کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ) و  اردشیر زندی پور کاندیداهای ریاست هیئت بسکتبال استان کرمانشاه بودند.

این انتخابات به دور دوم کشیده شد اما در این دور نیز هر دو کاندیدا هر یک هشت رای به دست آوردند تا برگزاری این انتخابات به روز دیگری موکول شود. 

رحیمی مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان کرمانشاه پس از اینکه دور دوم انتخابات همانند دور اول مساوی شد (هر یک از کاندیداها هشت رای به دست آوردند)  با توافق اعضای مجمع دستور به توقف انتخابات هیئت بسکتبال کرمانشاه و برگزاری آن در تاریخ دیگری داد. 

 رحیمی به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه باید فردی را به عنوان سرپرست هیئت بسکتبال استان به رییس فدراسیون بسکتبال پیشنهادکند و سرپرست جدید تا سه ماه فرصت دارد انتخابات ریاست هیئت بسکتبال کرمانشاه را برگزار کند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.