پیش از اینکه دیر شود این ۶ نشانه را جدی بگیرید + اینفوگرافی

برخی نشانه‌ها در بدن از بیماری‌هایی وحشتناک خبر می‌دهند که بهتر است افراد پیش از اینکه مشکلی برایشان به وجود آید، آن‌ها را جدی بگیرند.

زنگ خطری که بروز سکته قلبی را هشدار می‌دهد + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درد قفسه سینه یکی از رایج‌ترین‌ علائم سکته محسوب می شود؛ در واقع وقتی فردی احساس درد در مرکز قفسه سینه احساس کرد باید آن را جدی گرفته و زنگ خطری برای بروز خطرات بعدی بداند هر چند گاهی درد در قفسه سینه چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و مدتی بعد  از بین می‌رود .

درد قفسه سینه موجب ناراحتی شدید در ناحیه سینه می شود البته این درداز بالای ناف‌ تا فک‌ و آرواره‌ها بروز می کند و که نشان دهنده  حمله قلبی در فرد باشد.

باید بدانیم سکته قلبی‌ به یکباره‌ اتفاق نمی‌افتد بلکه همواره‌ با علائم متعددی طی روزها و هفته‌ها خود را نشان می‌دهد که گاهی نسبت به آن بی توجه هستیم؛ تحقیقات نشان می‌دهد 9 درصد زنانی که دچار حمله قلبی شده‌اند پیش از این عارضه  علائمی غیر از درد قفسه‌ سینه را تجربه‌ کرده‌اند.

از جمله مهم ترین علائم  هشدار دهنده سکته قلبی  می‌توان به  احساس تنگی نفس و فشار روی قفسه سینه، داشتن علائم سرما خوردگی‌ و آنفلوآنزا‌، ایجاد عرق سرد بر روی پیشانی‌، سرگیجه، خستگی و ضعف  اشاره کرد.

قصد داریم شما را در این اینفوگرافی‌ با علائم و نشانه‌های سکته قلبی آشنا کنیم.

پیش از اینکه دیر شود این ۶ نشانه را جدی بگیرید + اینفوگرافی

 

انتهای پیام/

علامت‌هایی که خبر از سکته قلبی می‌دهد + اینفوگرافی‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
علایم حمله قلبی درد شدید بین 4دقیقه در قفسه سینه می باشد اما بعضی از دردها در قفسه سینه علایم حمله قلبی نمی باشد بلکه از استرس در فرد می باشد اقا سید مهدی شما براثر استرس می باشد نه علایم قلبی استرس از خودتون دورکنید تفکر مثبت داشته باشید تفریع بروید .
United States of America
ناشناس
۰۳:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
منم این علامتارودارم،هنوز20سالمم نشده!حالاچکارکنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی موسوی
۰۲:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام بنده 28 سال دارم و مجرد هستم همه این موارد دارم بجز حالت تهوع,,,لطفا درمان و پیشگیری رو توضیح بدید؟ من ادم استرسی هستم از صبح تا قبل خواب شب کلا روزهای من با استرسه,,,لطفا توضیحاتی بدید و کمک رسانی به حال مردم ایران زمین کنید,,,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
من ۱۶سالمه همه این علایمو دارم یعنی میخوام سکته کنم؟
آخرین اخبار