مراسم اختتامیه جشنواره شهرستانی مونولوگ و نمایشنامه خوانی در ملایر برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد

معرفی برگزیدگان دومین جشنواره مونولوگ و نمایشنامه خوانی ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آئین اختتامیه این جشنواره که با نکوداشت غلامرضا خورشیدی، پیشکسوت فقید تئاتر ملایر و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش هنر ملایر برگزار شد، گفت: برگزاری موفق این جشنواره در دو سال متوالی، حاکی از توان بالای شهرستان و مجموعه هنرمندان نمایش است.

غلامرضا جمالی زاده افزود: این جشنواره با همکاری انجمن نمایش ملایر و به منظور کشف استعدادهای جدید و جذب علاقمندان به هنر نمایش در سطح شهرستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره شهرستانی، ١٧ اثر شامل ١٢ مونولوگ و ٥ نمایشنامه خوانی به جشنواره راه یافت و ٢٨ هنرمند جوان به رقابت پرداختند.

جمالی زاده با اشاره به جایگاه تئاتر ملایر، بیان کرد: این شهرستان از گذشته تا کنون، یکی از قطب های تئاتر کشور بوده است.

در ادامه این مراسم هیأت داوران متشکل از بهرام حاجی علی اکبری، مهدی روزبهانی و سعید حسین پور؛ برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره را به شرح زیر معرفی کردند:

الف) در بخش مونولوگ برای متن، رضا باغبان به عنوان برگزیده و باران تاجیک قابل تقدیر شناخته شد و در بخش بازیگری زن، غزال طالبی به عنوان بازیگر زن برگزیده و مریم عبدالملکی قابل تقدیر معرفی شد.

همچنین در بخش مونولوگ؛ برگزیده بازیگری مرد به زهیر کزازی و تقدیر بازیگری این بخش به احسان سامی تعلق گرفت.

ب) در بخش نمایشنامه خوانی؛ روشنک رضایی به عنوان صحنه خوان قابل تقدیر شناخته شد و از احسان سامی به عنوان برگزیده نقش خوان مرد این بخش تجلیل شد.

هیأت داوران در بخش نمایشنامه خوانی، رضا احمدی و جلال جلالی را قابل تقدیر معرفی کرد.

در این بخش جایزه برگزیده نقش‌خوان زن به شیدا صادقی اختصاص یافت و پریسا کائید و مریم امیری مشترکاً قابل تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی، سینا هدایی و صبا ستایش به عنوان بازیگری نوجوان قابل تقدیر شناخته شدند.

در این جشنواره، جایزه اجرای برتر نمایشنامه خوانی به رضا احمدی کارگردان نمایش «روز دروغ» و نسرین نعمتی کارگردان نمایش «روبان قرمز» اهدا شد.

انتهای پیام/ د

برترین های جشنواره مونولوگ و نمایش نامه خوانی معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.