تابش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت کار رئیس جمهور تحقق خواسته های مردم باشد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: اولویت کار رئیس جمهور باید پرداختن به حل و فصل امور و فراهم کردن بستری باشد که خواسته‌های تاریخی مردم را محقق کند.

/////////////محمدرضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اظهار نظر عارف رئیس فراکسیون امید مبنی بر اینکه تعجب می‌کند از بعضی دولتمردان که در زمان اصلاحات مسئولیت داشتند اما از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند، گفت: در دوران اصلاحات تجربه های زیادی داشتیم، بنده توصیه‌ام این است که این تجربه ها تکرار نشود، منظور دکتر عارف را نمی‌دانم لذا از خود او سوال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا ارتباط روحانی با اصلاح طلبان کم شده است، افزود: خیر، کشور انقدر گرفتار شده و هجمه های بدخواهان این ملت انقدر زیاد است که در هر صورت رئیس جمهور باید بیشتر وقت خود را صرف خنثی کردن این توطئه‌ها کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید تصریح کرد: رئیس جمهور باید ارتباطش با همه اعضا و جریان‌ها از جمله اصلاح طلبان بیشتر کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار کرد: اولویت کار رئیس جمهور باید پرداختن به حل و فصل امور و فراهم کردن بستری باشد که خواسته‌های تاریخی مردم را محقق کند.

گفتنی است؛ محمد رضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان چندی پیش گفته بود که از بعضی دولتمردان که در زمان اصلاحات هم مسئولیت داشتند تعجب کرده که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند و تجربیات شکست خورده را تکرار می‌ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار