یک باند سرقت در کرمانشاه متلاشی شد

رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه با اشاره به انهدام یک باند سرقت در شهر کرمانشاه، گفت: در همین رابطه 14فقره سرقت در حوزه های مختلف نیز کشف شد.

محمدرضا اميري رئيس پليس آگاهي استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل، تيمي متشکل از کارگاهان مجرب پليس آگاهی اقدامات گسترده ای را در جهت شناسايی و دستگيری عامل يا عاملان سرقت ها آغاز کرد.

وي افزود: با تحقيقات گسترده مشخص شد فردی که از سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل است با تشکيل باندی 5 نفره در ارتکاب اينگونه سرقت ها نقش دارد که در نهایت با تلاش شبانه روزی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يک عملياتی منسجم و ضربتی 4 نفر از آنها را دستگير کردند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت شامل 9 فقره سرقت از منزل، 2 فقرع سرقت از مغازه و 3 فقره سایر سرقت ها به سرکدگی شخصی دیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: با همكاری متهمان، منزل همدست و سركرده متواری اين باند نيز شناسايی و پس از اطمينان از حضور وی در مخفيگاهش، در عملياتی ضربتی وی را دستگير کردند.

وی ادامه داد: سرکرده این باند سرقت در بازجویی ها اعلام کرد اموال مسروقه را به 3 نفر مالخر فروخته است كه با همكاری وی افراد مالخر نيز شناسايی و دستگير شدند.

سرهنگ اميری در پایان افزود: محل هاي سرقت بازسازی و متهمان دستگیر شده پس از صدور قرار قانونی توسط دستگاه قضائی روانه زندان مركزی شدند.

انتهای پیام/د

دستگیری متهمان باند سرقت کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار