معاون استاندار اردبیل؛

اعتبار برای رفع تنش آبی استان اردبیل تصویب شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از تصویب اعتبار برای رفع تنش آب شرب مناطق بحرانی استان اردبیل خبر داد.

بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد:  26 میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده 10 و 12 مدیریت بحران در جلسه هیئت دولت برای بحران آب استان اردبیل تصویب شده است.

وی در مورد هزینه کرد این اعتبار گفت: 2 میلیارد و 250 میلیون تومان برای شرکت آب و فاضلاب روستایی تعلق خواهد گرفت تا برای رفع مشکلات آب روستاهای مناطق بحرانی هزینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت بهبود کیفیت آب شرب اردبیل اظهار کرد: یک میلیارد تومان برای ارتقا کیفی آب از طریق سامانه تصفیه آب شرب اردبیل اختصاص می یابد و 8 میلیارد تومان برای آبرسانی به اردبیل از سد یامچی و تکمیل برج آبگیر در نظر گرفته شده است.

ندایی گفت: برای تکمیل آبرسانی به نمین و عنبران 3 میلیارد تومان، آبرسانی به خلخال از سد بفراجرد 7 میلیارد تومان و  سد بفراجرد 5 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی تاکید کرد: در جلسه هیات دولت برای آبرسانی سیار به مناطق عشایری استان های کشور 40 میلیارد تومان مصوب شده است که پیگیر سهم استان از این اعتبار نیز هستیم.

انتهای پیام/ح

بهبود کیفیت آب شرب در اردبیل

برچسب ها: اعتبار ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.