بهره برداری از80 دستگاه اتوبوس جدید

شهردار اصفهان گفت: ورود 50 دستگاه اتوبوس یورو 4 و بازسازی 30 دستگاه اتوبوس،از خدمات انجام گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نورورزی در آیین بهره برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد:در ابتدا از فرماندار،اعضای محترم شورای شهر،معاون حمل و نقل و سایر معاونین،مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تشکر می کنم که با پشتوانه وهمت آنان و جدیت در کار،شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم.

وی به نقش رانندگان به عنوان پایه پایه واساس شرکت اتوبوسرانی اشاره کرد و افزود:این افراد با همت والای خویش و با اخلاق و رفتار شایسته،نقش فعال اجتماعی در محیط اتوبوس اعمال می‌کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه واژه راننده به تنهایی زیبنده این اشخاص نیست،بیان کرد:رانندگان بخشی از ماموریت اصلی شهرداری که شهروند محوری است را اجرا می کنند و ازتلاش این قشر به طور ویژه تشکر می‌کنم.

نوروزی با اشاره به مسئولیت مدیران نسبت به شهروندان اظهار کرد:وظیفه ما گرامی داشتن شماست که این همان معنای تکریم است که در قرآن آمده و شامل حفظ شان و مقام انسانی تمامی انسان‌ها، فارغ از طبقه اجتماعی،قومیت و.. است.

وی با اشاره به جایگاه عظیم رانندگان و توجه به دغدغه‌های آنان عنوان کرد:مجموعه شهرداری می‌کوشد تا با رعایت حقوق شهروندی و از میان برداشتن موانع،افزایش رفاه و حقوق شهروندی را به ارمغان آورد.

شهردار اصفهان با اشاره به وجود 1100دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی افزود:ورود 50 دستگاه اتوبوس یورو 4 و بازسازی 30 دستگاه اتوبوس به دست مهندسان ،مجموعا 80 دستگاه اتوبوس و همچنین در نوبت قرار دادن 270 دستگاه اتوبوس برای بازسازی با کیفیت و رعایت استاندارد‌ها،از خدمات خوبی است که تا کنون انجام گرفته است.

نورورزی با اشاره به لزوم همکاری مدیران اجرایی، اعضای شورای شهر و فرمانداری افزود :اگر با تعامل وتعاون بتوانیم در راه ارتقای سطح زندگی شهروندان قدم برداریم،اجر آن از انجام واجبات کمتر نیست.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از بابت خروج 60 دستگاه فرسوده و دودزا اظهار کرد:امیدواریم در نیمه اول امسال ویا اول نیمه دوم سال با ترمیم و بازسازی اتوبوس‌ها،ناوگان حمل ونقل را از فرسودگی خارج کنیم و یکی دیگر از محوریت‌های شهرداری که حفظ محیط زیست،کاهش آلایندگی،افزایش گردشگری وکنترل ترافیک شهری است را تحقق بخشیم.

شهردار اصفهان در پایان گفت:امیدواریم بیش از پیش گامی برای ارج نهادن به ارزش‌گذاری برای آحاد شهروندان برداریم واهداف مجموعه شهرداری را یک به یک جامه‌ی عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بهره برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.