تاکید براتخاذ راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات معیشتی/ گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است

نماینده ولی فقیه در استان در نشست ائمه جمعه با بیان اینکه گلایه مردم از فقر، فساد و تبعیض است گفت: راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات معیشتی گرفته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان افزود: فقر، فساد و تبعیض سه عنصر خطرناکی است که در جامعه ما وجود دارد و موجب ناراحتی مردم شده است و همه باید تلاش کنیم راهکار‌های مقابله با آن را پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند از فساد و تبعیض فاصله بگیرند و این آفت‌ها در آن‌ها نفوذ نکند.

امام جمعه قزوین به مشکلات جامعه کارگری استان هم اشاره کرد و گفت: در استان شاهد تعدیل نیرو در بخش صنعت هستیم که بخش زیادی از این موضوع به خاطر سهل انگاری در پیگیری و حل مشکلات و همچنین نظارت نکردن صحیح به وجود آمده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی که امروز جامعه با آن دست به گریبان است، قابل پیش بینی بود، اما مسئولان از آن غافل ماندند و توجه جدی به این مسائل نداشتند.

نماینده ولی فقیه در ادامه خطاب به ائمه جمعه گفت: امامان جمعه امین رهبری، نظام و مردم اند و باید تلاش کنیم راهکار‌های مناسبی برای حل چالش‌های پیش رو اتخاذ کنیم.

امام جمعه قزوین همدلی، هم دردی و همراهی با مردم را در شرایط کنونی ضروری دانست و یادآور شد: همه مسئولان باید درک درستی از مشکلات مردم پیدا کنند و با همدلی، هم دردی و همراهی با آن‌ها در راستای حل مشکلات اقتصادی گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین از اقدام امام جمعه و مردم آبیک برای ارسال آب آشامیدنی برای مردم آبادان و خرمشهر قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

نشست ائمه جمعه استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار