کاروان «زیر سایه خورشید» به بروجرد می رود

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در بروجرد از حضور کاروان خدام حرم رضوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئوف فکوری، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی در شهرستان بروجرد خبر داد.

وی گفت: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و به صورت همزمان در سراسر کشور و ۲۰ کشور خارجی در حال برگزاری است.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در بروجرد در تشریح برنامه‌های کاروان خدام حرم رضوی در بروجرد گفت: مراسم استقبال از پرچم متبرک و خدام حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید صبح سه شنبه ۲مرداد ۹۷ در بروجرد برگزار خواهد شد.

فکوری ادامه داد: بیش از ۳۰ برنامه در قالب بستر‌های فرهنگی، محرومیت زدایی و حمایت از تولید ملی و کارآفرینی در بروجرد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان عیادت از بیماران، حضور در ندامتگاه آقایان و بانوان، سرکشی از مناطق محروم و آسیب پذیر، حضور در کمپ‌های ترک اعتیاد، بازدید از کارخانه‌های داروسازی زاگرس فارمد و اکسیر است.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در بروجرد افزود: یکی از برنامه‌های ویژه امسال ورود مستقل به برنامه‌های روستایی است که بعد از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات انجام شده در ۱۰ روستای محروم و دور افتاده که فعالیت‌های فرهنگی کمتری صورت گرفته حضور پیدا خواهند کرد.

فکوری گفت: جشن مردمی در بخش اشترینان شهرستان بروجرد در جوار شهدای گمنام این شهر و در بروجرد در جوار امامزاده جعفر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/د

جشن مردمی  شهرستان بروجرد در جوار شهدای گمنام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.