خودکشی مرد ۴۳ ساله در پل چمران اصفهان

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: صبح امروز مردی حدود ۴۳ ساله اقدام به خودکشی از پل چمران اصفهان کرد و جان خود را از دست داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین      مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به حادثه امروز پل چمران اظهار داشت: ساعت 9:27 دقیقه صبح امروز یک مورد سقوط از پل چمران به مرکز 115 گزارش شد و  در همان لحظه دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در نزدیکی محل حادثه پایگاهی داریم که 3 آمبولانس در آن فعال است و در کمتر از دو دقیقه آمبولانس مسیر را خلاف جهت حرکت ماشین‌ها رانندگی کردند و به صحنه حادثه رسیدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: مصدوم آقایی 43 ساله و ناشناس بود که به گفته شاهدان محلی از طبقه دوم پل چمران که حصار هم کشیده بودند خودش را به پایین پرتاب کرد.

وی بیان کرد: این فرد صدمات بسیاری در ناحیه سر، پا، دست، قفسه سینه و لگن دید که تمام اقدامات درمانی اولیه را همکاران ما انجام دادند و در کمتر از 6 دقیقه فرد رابه بیمارستان امین رساندند.

راستین گفت: ادامه عملیات احیا و اقدامات درمانی در اورژانس بیمارستانی انجام شد اما متاسفانه این مرد 43 ساله جان خود را ازدست داد.

انتهای پیام / س

خودکشی مرد 43 در اصفهان

منبع: تسنیم
برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار